re zamienie motorynke na honde mbx

Data: 2012-04-13 10:13:02
Autor: juhass
re zamienie motorynke na honde mbx
Mistrzostwo, masakracja totalna.
I Wy nie lubicie scigacza, a on tyle rozrywki zapewnia!
:)

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2012-04-13 11:44:35
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
juhass napisal

Mistrzostwo, masakracja totalna.
I Wy nie lubicie scigacza, a on tyle rozrywki zapewnia!
:)

lubimy i oczo ci chodz masz to chonde czy nie --

Data: 2012-04-13 13:47:01
Autor: AZ
On 04/13/2012 01:44 PM, mariuszn13 wrote:

lubimy i oczo ci chodz masz to chonde czy nie

Mom, poka zdjencia tej motorynku bo terz chcem popaczec jak wyglada
iczy warto.

Data: 2012-04-13 12:11:06
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
AZ napisal

On 04/13/2012 01:44 PM, mariuszn13 wrote:

lubimy i oczo ci chodz masz to chonde czy nie

Mom, poka zdjencia tej motorynku bo terz chcem popaczec jak wyglada
iczy warto.
 ta honda z papierami a zdiencie to pokarze jak brat bendzie to zrobimy bo ja w swoim telefonie niemam aparatu a on ma i gdzie ta honda stoi

Data: 2012-04-13 14:16:44
Autor: AZ
On 04/13/2012 02:11 PM, mariuszn13 wrote:
ta honda z papierami a zdiencie to pokarze jak brat bendzie to zrobimy
bo ja w swoim telefonie niemam aparatu a on ma i gdzie ta honda stoi

z paperami ale z oicem muszem pogadac bo mi tesz skitral alesiem dogadamy jakos honda stoi podplotem kolo domu

Data: 2012-04-13 12:45:05
Autor: mariuszn13
[...]

mieiszciowosc i nachodzie jest ona

Data: 2012-04-13 12:47:13
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
mariuszn13 napisal

AZ napisal

[...]

jak mozes to wysli zdiencie

Data: 2012-04-13 14:08:22
Autor: mariuszn13
[...]

-- na chodzie wogule ta honda

Data: 2012-04-13 14:10:17
Autor: mariuszn13
[...]

dai swui nr to moze ja zadzwonie

Data: 2012-04-13 21:07:49
Autor: Arni
re zamienie motorynke na honde mbx
On 13.04.2012 20:55, mariuszn13 wrote:
mariuszn13 napisal

mariuszn13 napisal

mariuszn13 napisal

mariuszn13 napisal

AZ napisal

[...]

weź se dzieciaku (bo nie mogę napisać "chłopie") popatrz na ten śmietnik   jaki robisz powyżej i weź do bani, że to nie jest jakiś czat tylko lista dyskusyjna. Nawet nie forum tylko nędzna bramka do prawdziwej sieci serwerów news (jak nie wiesz co to to użyj googla). I wysil sie trochę żeby napisać po polsku przynajmniej na poziomie tej 6 klasy jaką zapewne skończyłeś (albo kończysz, albo kiblujesz w 4 z polaka). Bo na razie wyglądasz na kolejną porażkę naszego systemu edukacji
--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-04-13 19:59:22
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
Arni napisal

[...]

to co z to hondo bo wkoncu to niewiem odpisz

Data: 2012-04-13 22:07:07
Autor: Arni
On 13.04.2012 21:59, mariuszn13 wrote:

to co z to hondo bo wkoncu to niewiem odpisz

gadał dziad do obrazu...
Ty nie dośc że nie umiesz sie wysłowic to nie rozumiesz co sie do Ciebie pisze. Idź oddaj swiadectwa bo Cie oszukali

a potem sie dziwic, ze sie ludzie ze scigacza smieją. Portal dla przedszkolaków

Data: 2012-04-13 22:21:58
Autor: AZ
On 04/13/2012 10:07 PM, Arni wrote:

[...]

Ty, nic nie rozumiem, to masz te chonde czy nie?!?!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-13 22:51:36
Autor: Arni
On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:
[...]

a zerknij se do siga :)

Data: 2012-04-14 07:25:49
Autor: mariuszn13

On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:
[...]

zadzwon to pogadamy --

Data: 2012-04-14 16:41:43
Autor: Arni
re zamienie motorynke na honde mbx
On 14.04.2012 09:25, mariuszn13 wrote:
Arni napisal

On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:
[...]

o czym ?
Przeciez nawet nie przeczytałes co tam jest napisane. Ty musisz byc naprawde tępy...

Data: 2012-04-14 16:50:23
Autor: Monster

On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:
[...]

Napisz "tempy" inaczej nie zrozumie.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-04-14 17:10:46
Autor: mariuszn13

On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:
[...]

zadzwon to pogadamy o hondzie --

Data: 2012-04-14 21:28:51
Autor: AZ
On 04/14/2012 07:10 PM, mariuszn13 wrote:

zadzwon to pogadamy o hondzie

Może ktoś zadzwoni i mu wytłumaczy? Bo cały rok będzie pisał o tej hondzie...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-14 23:31:27
Autor: Arni
On 14.04.2012 19:10, mariuszn13 wrote:

Przeciez nawet nie przeczytałes co tam jest napisane. Ty musisz byc
naprawde tępy...
zadzwon to pogadamy o hondzie

spierdalaj leszczu, nie stac Cię

Data: 2012-04-14 23:04:43
Autor: poreba
Dnia Fri, 13 Apr 2012 21:07:49 +0200, Arni napisał(a):

wyglądasz na kolejną porażkę naszego systemu edukacji
Śmiem się nie zgodzić z Sz.Kol.
To wyżej, to co pisze, to dowód na sukces naszego szkolnictwa, szkolnictwa
specjalnego. NMSP

--
pozdro
poreba

Data: 2012-04-15 13:14:41
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
poreba napisal

[...]

co cioto ciebie niestac na motorynke

Data: 2012-04-17 13:49:54
Autor: juhass
W dniu 2012-04-14 23:04, poreba pisze:
Dnia Fri, 13 Apr 2012 21:07:49 +0200, Arni napisał(a):

wyglądasz na kolejną porażkę naszego systemu edukacji
Śmiem się nie zgodzić z Sz.Kol.
To wyĹźej, to co pisze, to dowĂłd na sukces naszego szkolnictwa, szkolnictwa
specjalnego.

NMSP

A ja uparcie twierdze, że to nie może być prawda. Nie i koniec. Tacy ludzie mają mi zapewnić emeryturę??? :O

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2012-04-17 13:56:25
Autor: AZ
On 04/17/2012 01:49 PM, juhass wrote:

A ja uparcie twierdze, że to nie może być prawda. Nie i koniec. Tacy
ludzie mają mi zapewnić emeryturę??? :O

A co to takiego? Znaczy się ta, no, emerytura?

--
Artur
ZZR 1200

re zamienie motorynke na honde mbx