reagowac na to?

Data: 2009-03-07 13:59:57
Autor: KK
reagowac na to?
Witam i mam zapytanie. Czy sa jakies konsekwencje prawne tego ze ktos napisal do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skad mial adres) maila z informacja ze moja dziewczyna byla prostytutka? Domyslam sie kto to zrobil

Data: 2009-03-07 14:02:23
Autor: Johnson
reagowac na to?
KK pisze:

Domyslam sie kto to zrobil

Poprzednia twoja dziewczyna lub poprzedni chłopak twojej dziewczyny ?

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-03-07 14:04:19
Autor: KK
reagowac na to?
Johnson pisze:

Poprzednia twoja dziewczyna lub poprzedni chłopak twojej dziewczyny ?

powiedzmy...

Data: 2009-03-07 14:08:42
Autor: Johnson
reagowac na to?
KK pisze:

Poprzednia twoja dziewczyna lub poprzedni chłopak twojej dziewczyny ?

powiedzmy...

Więc zapomnij.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-03-07 14:12:28
Autor: KK
reagowac na to?
Johnson pisze:

Więc zapomnij.

Wiec rozumiem ze gdyby to napisala jakas inna osoba mozna to podciagnac pod pomowienie? Kwestia czy to prawda... sam juz nie wiem ;/

Data: 2009-03-07 14:20:30
Autor: Johnson
reagowac na to?
KK pisze:

Więc zapomnij.

Wiec rozumiem ze gdyby to napisala jakas inna osoba mozna to podciagnac pod pomowienie? Kwestia czy to prawda... sam juz nie wiem ;/

Nie, nie o to chodzi. Lepiej nie zadawać się z byłymi w żaden sposób :)
Szkoda nerwów i pieniędzy.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-03-07 14:37:08
Autor: KK
reagowac na to?
Johnson pisze:

Nie, nie o to chodzi. Lepiej nie zadawać się z byłymi w żaden sposób :)
Szkoda nerwów i pieniędzy.

Ale pytanie bylo czy można wyciagnac wobec takiego zachowania jakies konsekwencje prawne?

Data: 2009-03-07 15:02:18
Autor: Johnson
reagowac na to?
KK pisze:

Ale pytanie bylo czy można wyciagnac wobec takiego zachowania jakies konsekwencje prawne?

Z każdego zachowania można :)

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-03-07 15:07:24
Autor: KK
reagowac na to?
Johnson pisze:

Z każdego zachowania można :)

Rozumiem ze nie ma sensu prznajmniej poki nie ma zadnych grozb karalnych ;)

Data: 2009-03-07 15:14:00
Autor: Johnson
reagowac na to?
KK pisze:

Rozumiem ze nie ma sensu prznajmniej poki nie ma zadnych grozb karalnych ;)

Nie ma sensu z powodów które podałem.
Jak masz 300 zł na zbyciu i dużo nerwów  to patrz sobie art. 212 kk, ale też art. 213 §1 kk.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-03-07 14:06:15
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:gotr4g$hd0$1news.wp.pl...
Witam i mam zapytanie. Czy sa jakies konsekwencje prawne tego ze ktos napisal do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skad mial adres) maila z informacja ze moja dziewczyna byla prostytutka?

To zalezy w duzej mierze od tego czy byla to prawda :)
W okrutna prawde dotyczaca bliskiej osoby zwykle bardzo trudno uwierzyc, a prostytutki tez z czasem chca zerwac ze swa profesja i stworzyc normalny zwiazek... - to tylko takie uwagi na marginesie, ktore - mam gleboka nadzieje - nie dotycza Twojej sytuacji.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-07 14:07:15
Autor: KK
reagowac na to?
SDD pisze:
> [...]
W okrutna prawde dotyczaca bliskiej osoby zwykle bardzo trudno uwierzyc, a prostytutki tez z czasem chca zerwac ze swa profesja i stworzyc normalny zwiazek... - to tylko takie uwagi na marginesie, ktore - mam gleboka nadzieje - nie dotycza Twojej sytuacji.

założmy ze byla... ;)

Data: 2009-03-07 14:09:54
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:gotri6$hd0$3news.wp.pl...

założmy ze byla... ;)

No to moze byc klopot w wyciaganiu prawnych konsekwencji.
Predzej juz chyba o obiciu mordy za wtykanie nosa w nieswoje sprawymozna by pomyslec...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-07 15:03:00
Autor: zenek
reagowac na to?

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:gotrn1$70o$1news.onet.pl...

[...]

Co z kolei rodzi konsekwencje prawne.
cbdo ;)

Pozdrawiam-
zenek

Data: 2009-03-07 15:22:58
Autor: Jotte
reagowac na to?
W wiadomości news:gotr4g$hd0$1news.wp.pl KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>
pisze:

[...]
Należy powątpiewać w jakiekolwiek skuteczne kroki prawne.
Raczej skierowałbym energię na sprawdzenie, czy podana informacja jest prawdziwa.
Jeśli nie, to po co się przejmować, szukać dowodów kto to zrobił itd.
Jeśli tak, to wypadałoby podziękować swemu dobroczyńcy, bo żyć z _czymś_ takim...

--
Jotte

Data: 2009-03-07 16:03:40
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:gou00a$j70$1news.dialog.net.pl...

o się przejmować, szukać dowodów kto to zrobił itd.
Jeśli tak, to wypadałoby podziękować swemu dobroczyńcy, bo żyć z _czymś_ takim...

No wiesz - nie przesadzajmy.
Prostytutkami na ogol zostaja kobiety inteligentne. Jesli "wyrosla" z prostytucji i chce sie ustatkowac i dobrze mu z nia.... - jego sprawa. Radzilbym tylko wyslac na testy HIV i przeprowadzic sie co najmniej na drugi koniec PL .

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-07 16:18:33
Autor: Jotte
reagowac na to?
W wiadomości news:gou2ca$opi$1news.onet.pl SDD
<sddwytnij@towszechwiedza.pl> pisze:

[...]
Hmmm...

Jesli "wyrosla" z prostytucji i chce sie ustatkowac i dobrze mu z nia.... - jego sprawa. Radzilbym tylko wyslac na testy HIV i przeprowadzic sie co najmniej na
drugi  koniec PL .
A sam byś tak zrobił?
I żył potem spokojny i zadowolony wśród setek szwagrów?

--
Jotte

Data: 2009-03-07 16:30:04
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:gou38h$l9h$1news.dialog.net.pl...

I żył potem spokojny i zadowolony wśród setek szwagrów?

Coz... - sam tez swiety nie jestem...
Jesli mam w oku belke (nie tego od lokat), to nie powinienem komus robic pretensji o igle.
Jesli to bylaby kobieta, z ktora mozna konie krasc i zdobyc swiat to jej przeszlosc jest malo istotna...
Poza tym ci szwagrowie, to tylko "bankomaty" :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-07 09:38:40
Autor: witek
reagowac na to?
SDD wrote:
Jesli mam w oku belke (nie tego od lokat), to nie powinienem komus robic pretensji o igle.

on jest z radio ma ryja, nie przekonasz go.
liczy się przypięta łatka a nie to jak jest człowiek sam w sobie

Data: 2009-03-07 16:47:14
Autor: Jotte
reagowac na to?
W wiadomości news:gou3ts$t9d$1news.onet.pl SDD
[...]

Skoro tak, to tak...
Ładna mi igła...

Jesli to bylaby kobieta, z ktora mozna konie krasc i zdobyc swiat to jej przeszlosc jest malo istotna...
I nie zastanawiać się czy to przeszłość, czy załapaliśmy się na małą przerwę.

Poza tym ci szwagrowie, to tylko "bankomaty" :)
Aha.
No jest to jakiś sposób wytłumaczenia sobie... ;)

--
Jotte

Data: 2009-03-07 17:04:03
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:gou4u9$mdd$1news.dialog.net.pl...

No jest to jakiś sposób wytłumaczenia sobie... ;)

To juz indywidualna sprawa kazdego faceta.
Jedni wola zahukane cnotki niewydymki co innego chuja na oczy nie widzialy, inni doswiadczone. Jedni wola juz zepsute, inni wola sami dopiero zepsuc.
Tak juz swiat jest urzadzony

Podzrawiam
SDD

Data: 2009-03-07 17:08:26
Autor: Jotte
reagowac na to?
W wiadomości news:gou5ti$361$1news.onet.pl SDD
<sddwytnij@towszechwiedza.pl> pisze:

Jedni wola zahukane cnotki niewydymki co innego chuja na oczy nie
widzialy,  inni doswiadczone. Jedni wola juz zepsute, inni wola sami
dopiero zepsuc.
Ale my tu o zwykłej prostytucie przecież...

--
Jotte

Data: 2009-03-07 18:11:55
Autor: KK
reagowac na to?
Jotte pisze:

Jedni wola zahukane cnotki niewydymki co innego chuja na oczy nie
widzialy,  inni doswiadczone. Jedni wola juz zepsute, inni wola sami
dopiero zepsuc.
Ale my tu o zwykłej prostytucie przecież...

Dobra powiem jasno. To ja jestem tym co napisal takiego maila do obecnego kolesia mojej bylej i do jego siostry. Prawda jest taka ze byla dziwka. Pracowala na kurwidolku kiedy ją poznalem. Wyciagnalem ja z tego i po 1.5 roku ta suka narobila mi w huj problemow i poszla do obecnego. Dlatego ja probuje "prymitywnymi" spobobami kolesiowi to powiedziec. Nic nie zdzialam a chciabym w jakis sposob jej zycie uprzykrzyc tak jak ona mi to zrobila... Zreszta za jego namową
Pytalem co grozi za takie wyslanie maila i czy mam sie bac? ;)

Na koniec taka mała anegdotka: Dziwka z burdelu wyjdzie, ale burdel z dziwki nigdy ;)

pozdr.

Data: 2009-03-07 18:15:42
Autor: Johnson
reagowac na to?
KK pisze:

Pytalem co grozi za takie wyslanie maila i czy mam sie bac? ;)

Żałosny jesteś. Zazdrosny o prostytutkę ...
W sumie już zostałeś ukarany. Jak bóg chce kogoś ukarać to mu wiesz co odbiera.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-03-07 18:40:43
Autor: KK
reagowac na to?
Johnson pisze:

Żałosny jesteś. Zazdrosny o prostytutkę ...
W sumie już zostałeś ukarany. Jak bóg chce kogoś ukarać to mu wiesz co odbiera.

Nie zazdrosny ale wkurwiony ze jej sie to tak upieklo
No nic. Odp chyba juz dostalem ;)

Data: 2009-03-07 18:34:32
Autor: Jotte
reagowac na to?
W wiadomości news:gou9su$pui$1news.wp.pl KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>
pisze:

[...]
A czegoś się, chłopie, spodziewał?
Mesjasz to niewdzięczne zajęcie.
(SDD - szacun ode mnie za wiedzę o dziwkach :)))

Dlatego ja probuje "prymitywnymi" spobobami kolesiowi to powiedziec.
Po co?

Nic nie zdzialam a chciabym w jakis sposob jej zycie uprzykrzyc
Po co?

tak jak ona mi to zrobila...
Zaraziła cię brzydką chorobą?
Siary narobiła?

Pytalem co grozi za takie wyslanie maila i czy mam sie bac? ;)
Od strony prawnej to raczej nie sądzę.
O konsekwencjach nieformalnych to sam wiesz.
O anonimowość, oczywiście, na wszelki wypadek zadbałeś?

Na koniec taka mała anegdotka: Dziwka z burdelu wyjdzie, ale burdel z dziwki nigdy ;)
Bo widzisz kurwa to nie zawód, kurwa to charakter.
Nie ma byłych kurew, zdarzają się jedynie (bardzo rzadko) niepraktykujące.

--
Jotte

Data: 2009-03-07 18:47:53
Autor: KK
reagowac na to?
Jotte pisze:

Dlatego ja probuje "prymitywnymi" spobobami kolesiowi to powiedziec.
Po co?
zeby miec satysfakcje ze jednak jej sielanka nie trwala dlugo i ze "Zlo wraca"

Nic nie zdzialam a chciabym w jakis sposob jej zycie uprzykrzyc
Po co?

j.w.

tak jak ona mi to zrobila...
Zaraziła cię brzydką chorobą?
Siary narobiła?
Siary narobiła

Pytalem co grozi za takie wyslanie maila i czy mam sie bac? ;)
Od strony prawnej to raczej nie sądzę.
O konsekwencjach nieformalnych to sam wiesz.
O anonimowość, oczywiście, na wszelki wypadek zadbałeś?
Zadbalem ale i tak sie domyslaja ze to ja, nie wiele osob o tym wiedzialo i tym bardziej nie wiele osob chcialoby o tym donieść ;)

Juz dawno dalem sobie z tym spokoj i ani mnie ona grzeje ani ziębi. Nie mam zamiaru nic wiecej robic. Zalezalo mi o tym zeby kolesia uswiadomic. Ale widocznie tak mu dobrze daje ze nie potrafi tego do siebie przyjac ;)

Data: 2009-03-07 19:03:51
Autor: Jotte
reagowac na to?
W wiadomości news:gouc0d$r5s$1news.wp.pl KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>
pisze:

[...]
Rozumiem to, ale czy warto się szamotać?
Tak bardzo ci pomoże poczuć się "pomszczonym"?

tak jak ona mi to zrobila...
Zaraziła cię brzydką chorobą?
Siary narobiła?
Siary narobiła
To cię zdziwiło?
Po cholerę zadałeś się z ewidentną szmatą?
Przyjmij to wszystko jako lekcję.

[...]
Domyślać to się mogą do usioru.
Piszesz - domyślają (w liczbie mnogiej).
No to zostaw sprawę, koleś sam sobie szyje buty.
Jak i ty sobie sam uszyłeś...

Juz dawno dalem sobie z tym spokoj i ani mnie ona grzeje ani ziębi.
Jak widać niekoniecznie...
Zadrę masz.

Zalezalo mi o tym zeby kolesia uswiadomic. Ale widocznie tak mu dobrze daje ze nie potrafi tego do siebie przyjac ;)
Jego rzecz.

--
Jotte

Data: 2009-03-07 19:20:04
Autor: KK
reagowac na to?
Jotte pisze:

[...]
Masz rację, wystarczajaco zycie juz ja skrzywdzilo ;)

[...]
Bo dobrze dawała ;) A wiesz jak to z facetami...
Przyjałem ;)

[...]
I tak tez zrobie

Juz dawno dalem sobie z tym spokoj i ani mnie ona grzeje ani ziębi.
Jak widać niekoniecznie...
Zadrę masz.
A no mam.

Data: 2009-03-07 19:42:14
Autor: Jotte
reagowac na to?
W wiadomości news:goudsv$sdn$1news.wp.pl KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>
pisze:

Juz dawno dalem sobie z tym spokoj i ani mnie ona grzeje ani ziębi.
Jak widać niekoniecznie...
Zadrę masz.
A no mam.
No to powrotu spokoju ducha życzę.

--
Jotte

Data: 2009-03-07 20:04:59
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:goub7f$qb5$1news.dialog.net.pl...

(SDD - szacun ode mnie za wiedzę o dziwkach :)))

Z uslug typowych burdeli nie korzystalem nigdy.
Ale znam pare cichodajek, z uslug ktorych korzystalem (to prawie prostytutki) - i to naprawde inteligentne laski.
Coz - dziwki sie z burdelu nie wyciaga. Mozna byc z byla dziwka, ktora uprzednio sama sie z niego wyciagnie (lub zrobi to jakis frajer) :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-07 20:14:06
Autor: Jotte
reagowac na to?
W wiadomości news:gouggq$2fv$1news.onet.pl SDD
<sddwytnij@towszechwiedza.pl> pisze:

(SDD - szacun ode mnie za wiedzę o dziwkach :)))
Z uslug typowych burdeli nie korzystalem nigdy.
Ja także nie, skoro już do takich zwierzeń przyszło.
Na wszystko wszak przychodzi czas właściwy.

Ale znam pare cichodajek, z uslug ktorych korzystalem (to prawie prostytutki) - i to naprawde inteligentne laski.
Jestem przekonany, że nie grzmociłbyś byle sprawnego lachociąga.
Test IQ przed posuwem to oczywista sprawa. ;)

Coz - dziwki sie z burdelu nie wyciaga. Mozna byc z byla dziwka, ktora uprzednio sama sie z niego wyciagnie (lub zrobi to jakis frajer) :)
Można wszystko.
Ale - jak pisałem - nie ma czegoś takiego jak była dziwka.

--
Jotte

Data: 2009-03-07 20:15:27
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:goub7f$qb5$1news.dialog.net.pl...

(SDD - szacun ode mnie za wiedzę o dziwkach :)))

Zreszta - tak naprawde, jak mowi stare przyslowie pszczol "W kazdej kobiecie jest kurwy 2/3".
Niektore tylko po prostu sa "niepraktykujace" :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-07 20:18:04
Autor: Jotte
reagowac na to?
W wiadomości news:gouh4g$4o1$1news.onet.pl SDD
[...]

Ja znam też inne.
W każdej kobiecie drzemie kurwa. Kwestia tylko czy się obudzi.

--
Jotte

Data: 2009-03-07 20:20:49
Autor: h
reagowac na to?

W każdej kobiecie drzemie kurwa. Kwestia tylko czy się obudzi.

"Wszystkie baby to kurwy. Z wyjątkiem naszych matek, żon i ciotek zakonnic"
Z jakiego to filmu ?

Data: 2009-03-09 02:58:40
Autor: Jotte
reagowac na to?
W wiadomości news:gp0em5$8s5$1news.wp.pl h <haha@he.he> pisze:

"Wszystkie baby to kurwy. Z wyjątkiem naszych matek, żon i ciotek
zakonnic" Z jakiego to filmu ?
W pustyni i w puszczy?
O dwóch takich, co ukradli księżyc?
Jezus z Nazaretu?

--
Jotte

Data: 2009-03-07 20:26:02
Autor: KK
reagowac na to?
Jotte pisze:

Zreszta - tak naprawde, jak mowi stare przyslowie pszczol "W kazdej
kobiecie  jest kurwy 2/3".

"Moja ciotka jest zakonnica, chyba nie mysla panowie ze ona tez" :D

Data: 2009-03-07 20:34:34
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:gouh9i$uhj$1news.dialog.net.pl...

W każdej kobiecie drzemie kurwa. Kwestia tylko czy się obudzi.

:)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-07 20:24:12
Autor: KK
reagowac na to?
SDD pisze:

Zreszta - tak naprawde, jak mowi stare przyslowie pszczol "W kazdej kobiecie jest kurwy 2/3".
Niektore tylko po prostu sa "niepraktykujace" :)

Dobre :D
Powiedz to przy jakiejś :D

Data: 2009-03-07 20:15:33
Autor: Robert Tomasik
reagowac na to?
Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:gotr4g$hd0$1news.wp.pl...
Witam i mam zapytanie. Czy sa jakieś konsekwencje prawne tego ze ktoś napisał do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skąd mial adres) maila z informacja ze moja dziewczyna była prostytutka? Domyślam sie kto to zrobil

Zakładając, ze to nie jest prawda, to mogła by wchodzić odpowiedzialność karna z art. 212 kk. Ścigać by musiała Twoja osoba, bo to przestępstwo ścigane z oskarżenia prywatnego. Z tym, że zdecydowanie odradzam ściganie tego. Autorom tego typu informacji głownie chodzi o to, by kogoś zdenerwować. Idąc z tym do sądu dasz znać, że się tym przejęliście, co nakręci falę nowych ataków. Poza tym w sądzie trzeba komuś udowodnić winę. Same domysły nie wystarczą. Jeśli nawet autor informacji był na tyle nieostrożny, że da się mu dowieść winę, to następnym razem wyśle maila z jakiejś kafejki internetowej czy innego miejsca, gdzie ustalenie autora jest bardzo trudne.

Poza tym, pojęcie "prostytutka" jest pojęciem bardzo pojemnym. W tej grupie mamy dziewczyny, które pracują "na ulicy", które pracują w "salonach masarzu", ale i przykładowo dziewczyny żyjące ze sponsoringu czy w inny sposób czerpiące korzyści z uprawiania seksu, a czasem nawet nie seksu - bo z tym różnie bywa. Reasumując przed sądem zacznie się wyciąganie brudów i jeśli nawet sąd uzna winnym sprawcę, to straty moralne i psychiczne po stronie Twojej dziewczyny będą trudne do naprawienia.

Jeśli bym miał doradzać, to odpisz autorowi informacji, ze wiesz o tym i Ci to nie przeszkadza. W ten sposób utniesz problem.

Data: 2009-03-07 17:52:48
Autor: witek
reagowac na to?
Robert Tomasik wrote:

Jeśli bym miał doradzać, to odpisz autorowi informacji, ze wiesz o tym i Ci to nie przeszkadza. W ten sposób utniesz problem.

poczytaj posty wyżej.
sam sobie musiałby odpowiedziec

Data: 2009-03-08 19:53:37
Autor: Robert Tomasik
reagowac na to?
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gov1du$un$1inews.gazeta.pl...
Robert Tomasik wrote:
Jeśli bym miał doradzać, to odpisz autorowi informacji, ze wiesz o tym i Ci to nie przeszkadza. W ten sposób utniesz problem.
poczytaj posty wyżej.
sam sobie musiałby odpowiedziec

Możesz łaskawie rozwinąć nieco wypowiedź? Bo jak dla mnie, to trochę ją za bardzo uprościłeś i trudno mi odgadnąć, czego dotyczy i o co Ci dokładni chodzi. Wyżej, to u mnie jest kilka gałęzi wątku, z których mało która zawiera odpowiedzi merytoryczne. Jedynie Johnson napisał mu na końcu merytorycznie ewentualny artykuł, pod który to podpada - a to było przedmiotem pytania.

Data: 2009-03-08 21:28:22
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp14nk$slu$1inews.gazeta.pl...

Możesz łaskawie rozwinąć nieco wypowiedź? Bo jak dla mnie, to trochę ją za bardzo uprościłeś i trudno mi odgadnąć, czego dotyczy i o co Ci dokładni

Chodzilo o zamiane roli, ktora odegral autor watku w tej calej historii.
Pierwotnie jawil sie nam, jako obecny partner (ex-?)prostytutki, ktorej "byly" rozsylal lisciki, a potem okazalo sie jednak, ze to on byl tym bylym :)
Z drugiej strony ciekawe co w swietle powyzszego oznacza stwierdzenie autora watku "(nie wiem skad mial adres) " :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-08 21:59:05
Autor: Robert Tomasik
reagowac na to?
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:gp19p9$ud$1news.onet.pl...
[...]
Chodziło o zamiane roli, ktora odegral autor watku w tej calej historii.
[...]

Aaaa! Tego nie zauwazyłem. Nie analizowałem tych wszystkich gałęzi jakoś dogłebnie, a jedynie odpowiedziałem na postawione przez inicjatora pytanie.

Data: 2009-03-08 21:28:48
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:gotr4g$hd0$1news.wp.pl...

napisal do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skad mial adres)

Nie wiesz, skad miales adres? :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-08 21:31:19
Autor: KK
reagowac na to?
SDD pisze:
Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:gotr4g$hd0$1news.wp.pl...

napisal do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skad mial adres)

Nie wiesz, skad miales adres? :)

Ja wiem ale on nie wie :D

reagowac na to?