reagowac na to?

Data: 2009-03-07 14:06:15
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:gotr4g$hd0$1news.wp.pl...
Witam i mam zapytanie. Czy sa jakies konsekwencje prawne tego ze ktos napisal do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skad mial adres) maila z informacja ze moja dziewczyna byla prostytutka?

To zalezy w duzej mierze od tego czy byla to prawda :)
W okrutna prawde dotyczaca bliskiej osoby zwykle bardzo trudno uwierzyc, a prostytutki tez z czasem chca zerwac ze swa profesja i stworzyc normalny zwiazek... - to tylko takie uwagi na marginesie, ktore - mam gleboka nadzieje - nie dotycza Twojej sytuacji.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-07 14:07:15
Autor: KK
reagowac na to?
SDD pisze:
> [...]
W okrutna prawde dotyczaca bliskiej osoby zwykle bardzo trudno uwierzyc, a prostytutki tez z czasem chca zerwac ze swa profesja i stworzyc normalny zwiazek... - to tylko takie uwagi na marginesie, ktore - mam gleboka nadzieje - nie dotycza Twojej sytuacji.

założmy ze byla... ;)

Data: 2009-03-07 14:09:54
Autor: SDD
reagowac na to?

Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:gotri6$hd0$3news.wp.pl...

założmy ze byla... ;)

No to moze byc klopot w wyciaganiu prawnych konsekwencji.
Predzej juz chyba o obiciu mordy za wtykanie nosa w nieswoje sprawymozna by pomyslec...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-07 15:03:00
Autor: zenek

[...]