reanult megane 1.9 dci 2002 r

Data: 2013-03-22 08:50:14
Autor: Vlad The Ripper
reanult megane 1.9 dci 2002 r
Rodzice nalegali na kombi do 10 tys pln. Więc padło na auto jak w temacie. Po wybraniu kilku ofert z sieci wyruszyliśmy w drogę. Na trasie do pierwszego auta przy drodze stała zielona megane kombi z kartką sprzedam, wiec obejrzeliśmy i pojechaliśmy dalej. Auta wybrane z sieci okazały się "przystankami" ! Wiec powrót do pierwszego auta. Negocjacje.... i stanęło na 6 kpln + 4 opony z felgami (stalowymi w słabym stanie). PRzebieg na liczniku ponad 250000km , silnik 105hp, z prawej strony robiony blotnik i drzwi. Z wyposażenia elektryczne szyby z przodu i manualna ale działająca klima. Pan w US wycenił auto na ok 9 kpln ! Wiec czemu taka cena ? Aha auto stało ok rok bo właściciel zmarł i dopiero sprawy spadkowe zostały załatwione. Wg grupowych wróżbitów przepłaciłem , trafiłem na minę , .......?

Czy to mina to się dopiero okaże. Auto stało rok, a cale ma 11 lat, to mogły poparcieć różne gumy i mogą występować różne wycieki, które trzeba będzie polikwidować. Na megane dci kombi to naprawdę niewielu jest amatorów, więc cena za auto wydaje się dość niska. Ale za tyle, to nie ma się co spodziewać cudów.

reanult megane 1.9 dci 2002 r