reanult megane 1.9 dci 2002 r

Data: 2013-03-22 17:00:08
Autor: Cavallino
reanult megane 1.9 dci 2002 r

Użytkownik <emilia.szumska@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Wg grupowych wróżbitów przepłaciłem , trafiłem na minę , .......?

Już sama marka i model o tym ostatnim zdecydowała.

Data: 2013-03-22 13:55:00
Autor: emilia.szumska
reanult megane 1.9 dci 2002 r
W dniu piątek, 22 marca 2013 17:00:08 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
Użytkownik <emilia.szumska@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

>Wg grupowych wróżbitów przepłaciłem , trafiłem na minę , ........?

Już sama marka i model o tym ostatnim zdecydowała.
To ze ty wpadles na minę nie znaczy, że kazde megane takie jest. Wg ciebie za 6kpln jakie lepsze kombi mogłem kupic ?

Data: 2013-03-22 21:48:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
reanult megane 1.9 dci 2002 r
W dniu 2013-03-22 17:00, Cavallino pisze:

Użytkownik <emilia.szumska@gmail.com> napisał w wiadomości grup

Wg grupowych wróżbitów przepłaciłem , trafiłem na minę , .......?

Już sama marka i model o tym ostatnim zdecydowała.

Zmień projektor.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl