reba 2009 muszę pochwalić

Data: 2009-10-21 00:44:34
Autor: kenubi
reba 2009 muszę pochwalić
mariuszmo wrote:

Może to głupie ale prawdę mówiąc do zmiany mojego recona solo air 2006 na
rebe 2009 przekonał mnie tylko i wyłacznie kolor, nowa czarna z czerwonymi
wstawkami reba idealnie pasowała mi do ramy. Nie wierzyłem w jakąś dużą
poprawę działania ponieważ mój stary recon działał identycznie jak reba
2007 z tym, że pewne wartosci, które w rebie mozna było ustawić Recon miał
ustawione fabrycznie ale w końcowym rachunku różnic prawie nie było.

Ale w ubiegły weekend przetestowalem rebe 2009 i stwierdzilem , że to już
całkiem inny widelec jakby o klase lepszy, działanie bardziej płynne skok
bardziej liniowy, więc te zmiany wewnatrz o których pisali to nie tylko
marketing. I jeszcze jedno, można ustawić skok 120 i widelec akceptuje już
nawet tarcze 200mm, osobiście mu tego nie zrobie bo uważam, że do takiego
sprzetu wystarczy 185 max ale zawsze to  wskazówka, że dzięki zmianom w
koronie i goleniach dolnych widelec jest wytrzymalszy a to powoduje że
śmiało mozna zakladać do lekiego roweru AM/Enduro

Noo mój Suntour XCR LO też przeszedł jakieś modyfikacje bo wszyscy pisali na forach rowerowych, że poniżej 15* zamarza olej i sztywnieje na drut [kartridż] a ja jeśdziłem juz w 3* i pięknie się uginał.
uff

reba 2009 muszę pochwalić