reba - problem ze skokiem

Data: 2010-01-25 13:28:18
Autor: ...::QRT::...
reba - problem ze skokiem
Witam ostatnio zaobserwowałem i w tym widelcu skróceniu ulega mi skok. Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu przez jakiś czas jest ok ale później skok ulega skróceniu o jakieś 15mm - poprostu widelec nawet po spuszczeniu powietrza nie chce sie zupełnie schować. Golenie górne wystaja z dolnych na jakieś 20 mm. Podejrzewam iż to uszczelka od tłumika w prawej ladze przepuszcza olej po goleni dolnej i dzieki temu widelca sie da sie zupełnie złozyć. Dobrze myśle?  No chyba ze chodzi o coś innego ? --
www.warszawski.info

Data: 2010-01-25 14:19:54
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
reba - problem ze skokiem
Najprawdopodobniej puściła uszczelka od tłumika w prawej goleni i olej
spłynął do dolnej komory. Lepiej szybko to napraw, bo to może być
destruktywne dla widelca.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

reba - problem ze skokiem