recenzja gry

Data: 2011-10-21 20:04:47
Autor: gierrro
recenzja gry
Czy mog臋 w internecie umie艣ci膰 napisan膮 przeze mnie recenzj臋 gry komputerowej? W szczeg贸艂ach chodzi mi o to, czy mog臋 mie膰 jakie艣 problemy prawne w z zwi膮zku z:

- napisaniem nieprzychylnej recenzji (jaka艣 antyreklama, czy co艣);
- za艂膮czeniem screen贸w z gry z naniesionym logo strony na kt贸rej to si臋 uka偶e (jakie艣 prawa autorskie).

Data: 2011-10-21 22:58:40
Autor: Johnny
recenzja gry
U偶ytkownik "gierrro"  ale nie gierrroj:

[...]

Ty, a jak chcesz se chcesz pierdn膮膰, to te偶 lecisz do wydzia艂u ochrony 艣rodowiska o pozwolenie?

zdroofka johnny

Data: 2011-10-22 10:56:59
Autor: gierrro
recenzja gry
W dniu 2011-10-21 22:58, Johnny pisze:

Ty, a jak chcesz se chcesz pierdn膮膰, to te偶 lecisz do wydzia艂u ochrony
艣rodowiska o pozwolenie?

Sio.

recenzja gry