recovery partition w lenovo R61i

Data: 2010-04-06 15:01:54
Autor: Pszemol
recovery partition w lenovo R61i
"Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote in message news:hpg3v1$s8j$1nemesis.news.neostrada.pl...
Koleżanka poprosiła mnie, żebym przeinstalował system w jej laptopie. O
ile się nie mylę lenovo R61i posiada partycję recovery. Przywykłem do
instalowania systemu z płyty. Ktoś może mi powiedzieć jak się zachowuje
taka instalacja? Odtwarza tylko partycję systemową? Pozostałe nie są
ruszane czy cały komputer wraca do stanu takiego, w jakim wyszedł z fabryki?

Ja bym założył najgorsze, czyli że cały dysk dostaje wcześniej ustaloną
konfigurację partycji i od nowa na pusto jest formatowany i zapisywany.
Innymi słowy porobiłbym archiwa na DVD lub USB flash drive wszystkiego
co potrzebuję z dysku zanim zabiorę się za robotę...
Nawet gdyby instalator/recovery był zaprojektowany do nieruszania
niczego na nieswoich partycjach to co zrobisz jak wyjdzie jakiś jego błąd
i jednak ruszy rzeczy na innych partycjach? Jak się potem będziesz tłumaczył?

recovery partition w lenovo R61i