recovery partition w lenovo R61i

Data: 2010-04-07 00:25:32
Autor: Andrzej Libiszewski
recovery partition w lenovo R61i
Dnia Tue, 06 Apr 2010 21:50:19 +0200, Atlantis napisał(a):

Koleżanka poprosiła mnie, żebym przeinstalował system w jej laptopie. O
ile się nie mylę lenovo R61i posiada partycję recovery. Przywykłem do
instalowania systemu z płyty. Ktoś może mi powiedzieć jak się zachowuje
taka instalacja? Odtwarza tylko partycję systemową? Pozostałe nie są
ruszane czy cały komputer wraca do stanu takiego, w jakim wyszedł z fabryki?

O ile pamiętam, to jest dostępny wybór czy przywracana ma być tylko
partycja systemowa czy też cały dysk.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

recovery partition w lenovo R61i