recycling [OT]

Data: 2009-12-05 15:57:13
Autor: Wojtas
recycling [OT]

Witam,
Jakis czas temu pytalem na grupach gdzie wywalac puste kartusze gazowe do kuchenek. Pytanie wciaz aktualne, bo nikt wtedy nie odpowiedzial.
To teraz nastepne pytanie. Gdzie ekologocznie wylewac benzyne/rope uzyta do czyszczenia lancucha?
Mieszkam w Warszawie, wiec mam swiadomosc, ze scieki kanalizacyjne ida bezposrednio do Wisly.

Jeśli używasz benzynki ekstrakcyjnej lub czegoś szybko parującego, to ja zostawiam to do odparowania. Jeśli olej od amora itp., spalam na działce w ognisku.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"