redeon hd5770 ?

Data: 2012-02-05 21:11:07
Autor: GRAG
redeon hd5770 ?
W dniu 2012-02-04 12:40, ToMasz pisze:
witam

Czy Radeon 5770 to dobry wybór? Wiem że każda jest za słaba, ale jeśli
chodzi o gry to ma sprostać tylko wiedźminowi 2. Potrzebne mi jest także
wyjście hdmi. Wolałbym jak najmniejszy hałas wentylatora, bo 90% czasu
pracy komputera to przeglądanie www, stąd patrzę na pobór mocy. Może
jakaś Nvidia? ale już 450 jest czasami mniej wydajna a prądu bierze o50%
więcej...
Poradźcie coś..
czy jest jakakolwiek szansa że o podobnej wydajności karta zajmie tylko
jeden slot? (wszystkie które widziałem są podwójne)

ToMasz

a 6570 nie starczy? sÄ… pasywne 1 slotowe

5770 pobiera >100W więc można zapomnieć o pasywnej

z drugiej strony lepiej kupić lepszą i odtaktować żeby było ciszej niż odwrotnie

Data: 2012-02-05 22:09:26
Autor: ToMasz
redeon hd5770 ?
W dniu 05.02.2012 21:11, GRAG pisze:
[...]

to nie ta klasa..... wiedzmina pociągnie w najgorszej jakości...

5770 pobiera >100W więc można zapomnieć o pasywnej
108W maks, wiec jeszcze ujdzie w tłumie. pytanie czy przy przeglądaniu netu wiatrak zwalnia

ToMasz

Data: 2012-02-06 21:25:27
Autor: Irokez
redeon hd5770 ?
U¿ytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jgmr67$7ju$1inews.gazeta.pl...
a 6570 nie starczy? s± pasywne 1 slotowe
to nie ta klasa..... wiedzmina poci±gnie w najgorszej jako¶ci...
5770 pobiera >100W wiêc mo¿na zapomnieæ o pasywnej
108W maks, wiec jeszcze ujdzie w t³umie. pytanie czy przy przegl±daniu netu wiatrak zwalnia

Mam Sapphire 6670 DDR5. Wiatraka nie s³ychaæ praktycznie.
Wied¼mina nie gra³em ale Dirt3 uci±ga.

--
Irokez

redeon hd5770 ?