referendum - propopozycja, co wy na to?

Data: 2012-12-22 21:20:00
Autor: vvvvvv
referendum - propopozycja, co wy na to?
Prpopzycja pod referendum:
czy jesteś za karą śmierci w przypadku osób sprawujących realną władzę (polityk, ministerstwo, urzędnik szczebla od... wzwyż) któremu udowodniono korupcję bądź działanie na szkodę obywateli.

tak mi przyszło do głowy przedświątecznie. prośba o informacje co wy na to. samo pytanie oczywiście jest tylko propozycją, idea jest chyba jasna.

pozdrawiam

Data: 2012-12-23 19:38:43
Autor: m4rkiz
"vvvvvv" <wlewszy@porsche.de> wrote in message news:kb54la$1aa$1speranza.aioe.org...
[...]

chyba by trzeba z ue wystapic najpierw i wypowiedziec kilka konwencji...
ale np. minimum 20 lat by sie dalo zrobic ;)

referendum - propopozycja, co wy na to?