refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida

Data: 2012-03-01 10:31:36
Autor: AL
refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
W dniu 2012-03-01 10:11, K pisze:
witam,
tak mi sie w oczy rzucilo:
- brak mozliwosci wyslania kontaktu z ksiazki telefonicznej

dlugo naciskasz na osobie i masz cala liste mozliwosci (u mnie 11 pozycji) a jedna z pozycji to 'Wyślij kontakt' a dalej wybierasz jak chcesz go wysłać (zakończ czynność uzywając; i lista programów do wyboru w tym SMS, BT, mail, ......

- brak mozliwosci wlaczenia nagrywania rozmowy w jej trakcie z poziomu
glownego ekranu rozmowy (nagrywanie w ogole nie mozliwe bez zew. aplikacji)

to juz zalezy jak sobie skonfigurujesz (lub producent doposazy system w swoja aplikacje) (ja mam w telefonie 'fabryczna' aplikacje nagraj)
ale uzywam z zewnetrznej aplikacji, ktora nagrywa kazda rozmowe a po jej zakonczeniu pyta czy zachowac, czy nie.

Przez pewien czas mialem rowniez taka, ktora dodawala klawisz do glownego ekranu rozmowy i w dowolnej chwili mozna go nacisnac i zaczyna sie nagranie.

Aplikacji tego typu jest od groma - cos dopasujesz pod siebie.
Czesc z nich jest darmowa, czesc platne a niektore testowe - tzn uzywasz przez tydzien/dwa i decydujesz czy kupic lub nie.

- brak zainicjowania polaczenia video (akurat moj neo v ma dwie kamery i
potrafi zainicjowac video polaczenie ale tylko z poziomu SIP)

nie potrafie potwierdzic, gdyz nie uzywam videorozmow - no i nie mam kamerki na face w telefonie (w poprzednim telefonie mialem, ale moze raz polaczylem sie ze znajomym celem sprawdzenia i tyle)

zdaje sobie sprawe ze funkcjonalnosc androida polega na
aplikacjach/patchach zewnetrznych, ale w/w funkcjonalnosc wystepuje w
starym poczciwym w810/990 czy k770.

podobne odczucia mialem po przesiadce z normalnego telefonu na e51 (symbian) - jak to: tu nawet budzika nie ma, a kalendarz taki jakis niedorobiony.
Nie wiem dlaczego tak jest, ale byc moze producenci zakladaja, ze uzytkownik sobie spersonalizuje to pod siebie (w sumie ma taka mozliwosc).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-01 09:58:34
Autor: W
refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
AL wystukał, co następuje:

[...]

Problem z nimi jest taki, że w przypadku większości urządzeń nagrywają tylko jedną stronę (tj pomijam tutaj 'hakowanie' urządzenia i bawienie się w custom romy).

Mógłbyś podać przykładową używaną przez Ciebie?

Data: 2012-03-01 13:18:55
Autor: AL
refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
W dniu 2012-03-01 10:58, W pisze:
AL wystukał, co następuje:

[...]

Tak - to zalezy od telefonu.
Bardzo odpowiadal mi Xelnex jaki mialem na e51.

Teraz uzywam: Record My Call
ma spory potencjal konfiguracyjny

poprzednich nazw aplikacji jakie testowalem nie pamietam.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-01 14:03:48
Autor: K
W dniu 01-03-2012 13:18, AL pisze:

Tak - to zalezy od telefonu.
Bardzo odpowiadal mi Xelnex jaki mialem na e51.

Teraz uzywam: Record My Call
ma spory potencjal konfiguracyjny

poprzednich nazw aplikacji jakie testowalem nie pamietam.

tez mam Record My Call, ale on nie powoduje pojawiania sie dodatkowego przycisku podczas rozmowy.

Data: 2012-03-01 15:42:58
Autor: AL
W dniu 2012-03-01 14:03, K pisze:
[...]

ten nie - mowilem, ze wczesniej uzywalem innego.
Aplikacji w markecie jest sporo - ale skonczona ilosc, wiec mozna potestowac.
Natomiast  jak pamietam ten program byl taki, ze po jakims tam okresie przestawal dzialac - tzn trzeba bylo wykupic (moze to pomoze w szukaniu).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-01 18:55:25
Autor: radekp@konto.pl
refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
Thu, 01 Mar 2012 14:03:48 +0100, w <jins3k$770$1@inews.gazeta.pl>, K <a@b.c>
napisał(-a):

tez mam Record My Call, ale on nie powoduje pojawiania sie dodatkowego przycisku podczas rozmowy.

Bo przycisk pojawia się po zakończeniu rozmowy :).
Tzn. zapamiętaj rozmowę lub usuń rozmowę. Plus inne.

Data: 2012-03-01 19:47:16
Autor: W
refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
radekp@konto.pl wystukał, co następuje:

<a@b.c> napisał(-a):

tez mam Record My Call, ale on nie powoduje pojawiania sie dodatkowego
przycisku podczas rozmowy.

Bo przycisk pojawia się po zakończeniu rozmowy :).
Tzn. zapamiętaj rozmowę lub usuń rozmowę. Plus inne.

Sprawdziłem Record My Call i zdaje się działać na galaxy nexus -- dziekować za sugestie :)

Data: 2012-03-01 10:42:58
Autor: K
W dniu 01-03-2012 10:31, AL pisze:
W dniu 2012-03-01 10:11, K pisze:
[...]

u mnie jest tylko 5 pozycji: Edytuj przed pol, dodaj do ulubionych, polacz kontakty, edytuj, usun. czy moze to byc wina GO Launchera?

[...]

szukalem czegos takiego (dodakowy przycisk), ale nie znalazlem.

[...]

nie mam potrzeby uzywania video polaczen, ale poprostu zauwazylem ze mimo iz producent deklaruje taka mozliwosc, to nie widze opcji zainicjowania takiego polaczenia. tu znowu zaczynam sie zastanawiac nad GO Launcherem.

reszta mi w zasadzie odpowiada.

Data: 2012-03-01 10:49:46
Autor: Maciek
refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał

[...]

W GO UĹźyj: WidĹźety - SkrĂłt - Kontakt a nie Szybkie wybieranie.

Coś słabo to Twoje testowanie jak na 2 miesiące...

--
M.

Data: 2012-03-01 15:49:44
Autor: Amir
> [...]
pozycji) a jedna z pozycji to 'Wyślij kontakt' a dalej wybierasz jak chcesz go wysłać (zakończ czynność uzywając; i lista programów do wyboru w tym SMS, BT, mail, ......

U mnie to się nazywa akurat udostepnij :)
heh tez mialem z tym problem
pozdrawiam
AT

refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida