refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida

Data: 2012-03-01 13:48:48
Autor: dizel
refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
On Thu, 01 Mar 2012 10:11:51 +0100, K <a@b.c> wrote:

witam,
tak mi sie w oczy rzucilo:
- brak mozliwosci wyslania kontaktu z ksiazki telefonicznej
- brak mozliwosci wlaczenia nagrywania rozmowy w jej trakcie z poziomu glownego ekranu rozmowy (nagrywanie w ogole nie mozliwe bez zew. aplikacji)
- brak zainicjowania polaczenia video (akurat moj neo v ma dwie kamery i potrafi zainicjowac video polaczenie ale tylko z poziomu SIP)

zdaje sobie sprawe ze funkcjonalnosc androida polega na aplikacjach/patchach zewnetrznych, ale w/w funkcjonalnosc wystepuje w starym poczciwym w810/990 czy k770.

Po 2 miesiącach użytkowania androida przeszkadza mi najbardziej
długość działania baterii. Z wyłączoną synchronizacją, 3g , bez
używania wifi- telefon służy tylko do rozmów i sms ,z trybem
samolotowym od 22.00-8.00 bateria trzyma 100 godzin.
Używając wifi, albo trochę netu przez gsm bateria trzyma max 20
godzin. Więc po co jest smartfon w takim razie??. Nie będe chodził z 2
bateriami w kieszeni i ładowarkami i codziennie ładował telefon. Skoro
producenci wyposażyli urządzenia w tyle funkcji więc powinni dać
możliwość korzystania z tego.
Jak tak dalej pójdzie to się pożegnam z telefonem z andkiem bo to
śmieszne jest.

Pozdrawiam

Data: 2012-03-01 14:19:24
Autor: atm
[...]

Testowales smartfony z innymi systemami? Wiesz cudow tutaj nie da sie zrobic, pradozerne elementy beda wciagaly duzo pradu.
Oprocz SGS2 wciaz mam N8 i jesli chodzi o prodazernosc jestem dosc mocno rozczarowany Nokia. Kazdy komponent w SGS2 jest bardziej zaawansowany (poza aparatem) i teoretycznie bardziej pradozerny jednak koniec koncow lepiej sobie radzi niz N8.
Poszukaj w sieci info jak dlugo chodzi pod obciazeniem iPhone 4 na przyklad. Wiele osob narzeka na zbyt krotki czas na bterii i to nawet nie biorac pod uwage tego "ficzera" z 4S.

Data: 2012-03-01 14:37:43
Autor: dizel
On Thu, 01 Mar 2012 14:19:24 +0100, atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Wszystko się zgadza, ale skoro wiadomo że telefony są bardziej
prądożerne to producenci powinni montować mocniejsze baterie, wiem że
to się może odbić na przykład na grubości całego telefonu ale nie
wierzę że nie można by dać baterii na przykład 3000mah, skoro taki
zwykły samsung solid bez systemu ma 2000mah.

Pozdrawiam

Data: 2012-03-01 14:44:19
Autor: atm
On 2012-03-01 14:37, dizel wrote:
[...]

W pelni sie z Toba zgadzam, chetnie widzialbym SGS2 wyrownanego gruboscia na tylnej powierzchni do wystepu w dolnej czesci. Poki co chyba jednak lepiej sprzedaja sie ciensze telefony. Mysle, ze niebawem producenci odkryja niezwykla ceche jaka jest czas pracy na jednym ladowaniu.

Data: 2012-03-01 14:59:03
Autor: atm
[...]

Z drugiej strony mozna zyc z codziennym ladowaniem jesli ktos czesciej korzysta z energochlonnych aplikacji, po dluzszym czasie uzytkowania smartfonow zaczalem ladowac co drugi dzien i jest ok. Cos za cos.

Data: 2012-03-01 19:00:39
Autor: ToMasz
refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
(....)
godzin. Więc po co jest smartfon w takim razie??. Nie będe chodził z 2
bateriami w kieszeni i ładowarkami i codziennie ładował telefon.
czemu nie? tzn 2 baterie uwolnią Cię od ładowarki. ładowarka w pracy i domu od baterii. Ja mam 3 baterie do Desirez, ale i tak korzystam z jednej, ładując telefon każdej nocy.
ToMasz

refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida