reformator

Data: 2012-04-14 16:05:44
Autor: Bogdan Idzikowski
reformator

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1fu40oaht9c9v.wqjij68lfhec$.dlg40tude.net...
Garnitur, ciemne okulary, cygaro, zacięty wyraz twarzy... To nie don
Corleone! To don Bielecki - szef rzÄ…dowej Rady Gospodarczej, ktĂłry poucza
nas, byśmy na swoje emerytury popracowali nawet siedem lat dłużej. Były
premier o spokojną starość dla siebie nie musi się martwić. Reforma go nie
dotyczy. Nie narzeka też raczej na brak oszczędności.

– Polacy powinni sami chcieć pracować dłużej – przekonuje Polaków Jan
Krzysztof Bielecki (61 l.). „Przyjaciel Platformy Obywatelskiej” – jak mówi
o nim Donald Tusk (55 l.), z cygarem w ręku (jedno kosztuje nawet 50
złotych) nie jest jednak zbyt przekonywujący. Dlatego ma jeszcze w zanadrzu
argument strachu: – Jeśli nie będziemy stopniowo wprowadzać zmian, to za 10
lat trzeba będzie przyjąć metodę szokową – kreśli czarny scenariusz i
ostrzega, że koszty reformy spadną za 10 lat na młodego pokolenia. A teraz
kto ma je ponosić, jak nie młodzi 20-, 30-letni ludzie, którzy mogą nawet
nie doczekać emerytury w wieku 67 lat?!

Na pewno kosztów reformy nie poniesie Bielecki. Zmiany go ominą – zostanie
emerytem za cztery lata i biedy raczej nie zazna. Bielecki przez 6 lat,
jako prezes PeKaO, zarabiał około 100 tysięcy złotych miesięcznie. A gdy
trzy lata temu odchodził z banku, na otarcie łez dostał – według „Pulsu
Biznesu” – tłuste 8,7 miliona złotych. I ktoś taki ma nas jeszcze pouczać,
jak mamy pracować?!

http://www.fakt.pl/Jan-Krzysztof-Bielecki-kaze-nam-harowac-do-smierci,artykuly,154262,1.html

O ile się nie mylę, to pan Bielecki sra na emeryturę, którą mógłby lub dostanie z ZUS.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź".

Data: 2012-04-14 21:05:11
Autor: pluton
reformator

O ile się nie mylę, to pan Bielecki sra na emeryturę, któr± mógłby lub
dostanie
z ZUS.

A ja pierdole na co on sra. Obchodzi mnie czy od tych zarobkow
zaplacil skladke na zus.

Nullification

Data: 2012-04-15 08:59:00
Autor: Bogdan Idzikowski
reformator

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jmchuh$mhg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nikt ci nie broni by¶ odwiedził stronę ZUS i dowiedział się. Z bezpo¶redniego Ľródła. Tylko, że taka czynno¶ć wymaga co nieco wysiłku.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-04-15 09:40:35
Autor: pluton
reformator
Nikt ci nie broni by¶ odwiedził stronę ZUS i dowiedział się. Z
bezpo¶redniego
Ľródła. Tylko, że taka czynno¶ć wymaga co nieco wysiłku.

Naprawde na stronie ZUS sa nazwiska i wysokosci skladek ?

Adresy ludzi tez podaj± ?

Nullification

Data: 2012-04-15 10:19:39
Autor: Bogdan Idzikowski
reformator

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jmdvkr$sej$1inews.gazeta.pl...
[...]

Musisz rżn±ć głupa? No to rżnij, nic mi do tego.