regeneracja p³yty z lastryka

Data: 2009-09-22 20:18:18
Autor: brychol
regeneracja p³yty z lastryka
       Witam!

     W jaki sposób mo¿na zregenerowaæ wyp³ukan±
    p³ytê nagrobkow±?
    Mam na my¶li amatorskie wykonanie, bez demonta¿u
    p³yty. Mo¿ecie co¶ doradziæ?

    Pzdr
    Rycho.

Data: 2009-09-22 20:33:17
Autor: Boombastic
regeneracja p³yty z lastryka

U¿ytkownik "brychol" <brycholWYTNIJTO@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:506a.00000029.4ab914eanewsgate.onet.pl...

    Witam!

    W jaki sposób mo¿na zregenerowaæ wyp³ukan±
   p³ytê nagrobkow±?
   Mam na my¶li amatorskie wykonanie, bez demonta¿u
   p³yty. Mo¿ecie co¶ doradziæ?

Kamieñ szlifierski w rêkê lub maszynê i szlifowanie na mokro.

Data: 2009-09-22 21:18:37
Autor: nom
regeneracja p³yty z lastryka

U¿ytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h9b59f$113p$1newsread2.aster.pl...

Kamieñ szlifierski w rêkê lub maszynê i szlifowanie na mokro.

Rêcznie to mo¿e to trochê potrwaæ. :-)
Ja szlifowa³em schody kamieniem w wiertarce, ale sk±d wzi±æ pr±d na cmentarzu?

Data: 2009-09-22 21:41:41
Autor: Reksio
regeneracja p³yty z lastryka
Rêcznie to mo¿e to trochê potrwaæ. :-)
Ja szlifowa³em schody kamieniem w wiertarce, ale sk±d wzi±æ pr±d na cmentarzu?

Z wkrêtarki akumulatorowej :-)))))
albo z agregata.
A tak powa¿nie - jaki efekt takiego szlifowania? Jaki rozmiar kamienia? Ile czasu zajê³o szlifowanie / jakie schody?

Pozdrrr... Reksio

Data: 2009-09-22 21:43:48
Autor: Boombastic
[...]

Ja kiedy¶ w czynie spo³ecznym szlifowa³em parapety lastrykowe, które by³y produkowane na budowie (jakie¶ 15 lat temu). Trzeba by³o przebiæ siê przez warstwê betonu i wyg³adziæ kamyki. Rêcznie to ciê¿ka harówa.

Data: 2009-09-23 07:19:07
Autor: nom
regeneracja p³yty z lastryka

U¿ytkownik "Reksio" <mislawekCIACH@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h9b9dv$kcm$1atlantis.news.neostrada.pl...
..
A tak powa¿nie - jaki efekt takiego szlifowania? Jaki rozmiar kamienia? Ile czasu zajê³o szlifowanie / jakie schody?

Kamieñ mia³em jaki¶ 22-25cm, wiertarka 2500obr/min. Efekt jak na amatorskie wykonanie mo¿e byæ, ale nie jest to to samo co w zak³adzie kamieniarskim. :-)

Data: 2009-09-23 19:54:31
Autor: brychol
regeneracja p³yty z lastryka

    Witam!

     Dziêki wszystkim za rady, poszukam jakiej¶
    szpachli. Mo¿e szlifowanie po zabiegu szpachlowania
    bêdzie mniej pracoch³onne.

    Pzdr
    Rycho.

Data: 2009-09-23 19:59:34
Autor: Boombastic
regeneracja p³yty z lastryka

U¿ytkownik "brychol" <brycholWYTNIJTO@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:506a.000000c3.4aba60d7newsgate.onet.pl...

   Witam!

    Dziêki wszystkim za rady, poszukam jakiej¶
   szpachli. Mo¿e szlifowanie po zabiegu szpachlowania
   bêdzie mniej pracoch³onne.

Ja to bym siê zaj±³ jednak ¿ywymi.

regeneracja p³yty z lastryka