|
Data: 2012-01-18 13:04:28 |
Autor: PeJot |
[tech]regulacja linii lancucha i suport HT II |
W dniu 2012-01-18 12:01, rmikke pisze:
Skladam sobie z powrotem zimowke (dla ciekawych: http://u.42.pl/2HGw ) i dalem
przy tym lancuch o jedna pare oczek krotszy, niz poprzednio, bo stuoczkowy mial
spory luz, mimo ze os opierala sie o dna hakow. Teraz lancuch jest napiety, ale
zaczelo cos stukac przy kreceniu (i.e., jak lancuch sie rusza). Nie moglem tego
na sluch powiazac ani z obrotami, ani z obrotami korby, to zaczalem sie
przygladac...
Ogledziny wykazaly, ze lancuch jest troche przekoszony (korba jest dalej od osi
ramy, niz zebatka przy kole) i podejrzewam, ze zaczepia o czubki zabkow z tylu i
przy zeskakiwaniu s nich - puka.
Troszkę to znaczy dokładnie ile ?
--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
|
|
|
Data: 2012-01-18 12:45:25 |
Autor: rmikke |
[tech]regulacja linii lancucha i suport HT II |
Dnia Wed, 18 Jan 2012 13:04:28 +0100, PeJot naskrobaďż˝/a:
W dniu 2012-01-18 12:01, rmikke pisze:
Skladam sobie z powrotem zimowke (dla ciekawych: http://u.42.pl/2HGw ) i dalem
przy tym lancuch o jedna pare oczek krotszy, niz poprzednio, bo stuoczkowy mial
spory luz, mimo ze os opierala sie o dna hakow. Teraz lancuch jest napiety, ale
zaczelo cos stukac przy kreceniu (i.e., jak lancuch sie rusza). Nie moglem tego
na sluch powiazac ani z obrotami, ani z obrotami korby, to zaczalem sie
przygladac...
Ogledziny wykazaly, ze lancuch jest troche przekoszony (korba jest dalej od osi
ramy, niz zebatka przy kole) i podejrzewam, ze zaczepia o czubki zabkow z tylu i
przy zeskakiwaniu s nich - puka.
Troszk� to znaczy dok�adnie ile ?
Nie umiem dokladnie zmierzyc, ale circa o szerokosc lancucha. Moze nawet troche
wiecej.
--
rmikke Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
| http://jolanta.korwin-mikke.pl/
Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.
|
|