regulacja linii lancucha i suport HT II

Data: 2012-01-18 06:02:49
Autor: Rowerex
regulacja linii lancucha i suport HT II
On 18 Sty, 12:01, rmikke <rmi...@mailinator.com> wrote:

2. Mam korbe HT II, jakas bezgrupowa Shimano, optycznie wyglada jak poprzedni
model Deore. Czy ja dobrze mysle, ze taka korba troche odsuwa lancuch od ramy i
wymiana na cos z kwadratem moze pomoc?

W korbie te¿ masz jedn± koronkê? A je¶li tak, to jak±?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-01-19 07:36:25
Autor: rmikke
regulacja linii lancucha i suport HT II
Dnia Wed, 18 Jan 2012 06:02:49 -0800 (PST), Rowerex naskroba�/a:

[...]

W korbie te=BF masz jedn=B1 koronk=EA? A je=B6li tak, to jak=B1?

Jedna, 44z, a jakie to ma znaczenie?

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-01-19 10:11:17
Autor: Rowerex
On 19 Sty, 08:36, rmikke <rmi...@mailinator.com> wrote:

>W korbie tez masz jedna koronke?

Jedna, 44z, a jakie to ma znaczenie?

Bo mozna ja nieco przesunac...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-01-24 14:35:14
Autor: rmikke
regulacja linii lancucha i suport HT II
Dnia Thu, 19 Jan 2012 10:11:17 -0800 (PST), Rowerex naskroba�/a:

On 19 Sty, 08:36, rmikke <rmi...@mailinator.com> wrote:

>W korbie tez masz jedna koronke?

Jedna, 44z, a jakie to ma znaczenie?

Bo mozna ja nieco przesunac...

Znaczy, jesli masz na mysli przelozenie zebatki na druga strone mocowania, to
juz ktos wspominal i zamierzam to sprawdzic, jak tylko wroce ktoregos dnia z
roboty o normalnej porze. Tylko nie mam pojecia, jaki wplyw na to moze miec
rozmiar zebatki?

A jesli masz inny pomysl, to przybliz, bardzo chetnie ten lancuch naprostuje.

Data: 2012-01-24 16:25:28
Autor: Tomasz Minkiewicz
regulacja linii lancucha i suport HT II
On 24 Jan 2012 06:35:14 -0800
rmikke <rmikke@mailinator.com> wrote:

> [...]

roboty o normalnej porze. Tylko nie mam pojecia, jaki wplyw na to moze miec

Jak za duża, to w środkowym położeniu może zahaczać o dolne rurki
tylnego trójkąta. A nawet jak nie zahacza, to i tak może się okazać
że podczas jazdy trze, bo te rurki siem gnom na boki.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-01-24 15:36:30
Autor: rmikke
regulacja linii lancucha i suport HT II
Dnia Tue, 24 Jan 2012 16:25:28 +0100, Tomasz Minkiewicz naskroba�/a:

> [...]

tylnego trójkąta. A nawet jak nie zahacza, to i tak może się okazać
że podczas jazdy trze, bo te rurki siem gnom na boki.

....a ja tam mam jeszcze chainglidera do zmieszczenia.

Z drugiej strony - rama jest po tanim goralu, tanie zwykle nie sa specjalnie
sprytnie spasowane, wiec mam szanse na duzy zapas.

Coz, sie zobaczy...