regulacja okuć ROTO Kurier 2

Data: 2010-05-07 11:29:47
Autor: jarmiel
regulacja okuć ROTO Kurier 2
Witam

Czy macie opis sposobu regulacji tych okuć?

Mam je w oknach i po kilku latach wymagaja one pewnych regulacji.
Niestety, na stronach Roto s± informacje o innych okucich, a na zapytanie
otrzymałem odpowiedĽ, że te nie s± już produkowane i dlatego nie ma
do nich takiego wsparcia. Mogę się udać do wyspecjalizowanej firmy i zamówić usługę.
Trochę to wydaje mi się dziwne, wszak okucia kupuje się na lata i raczej nie wymenia na nowe
a taka drobna regulacja nie wydaje mi się czym¶ skomplikowanym.

Dlatego pro¶ba do Was: może macie jaki¶ informacje albo wiecie, gdzie je znaleĽć.

pozdrawiam
Jarek

regulacja okuć ROTO Kurier 2