Data: 2010-01-12 10:11:48 | |
Autor: J.F. | |
regulacja pochylenia kola seicento | |
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:hihd16$4l7$1news.onet.pl...
Tak sobie wczoraj zrobilem: Nie miala baba klopotu, dorobila sobie jeszcze jedna regulacje :-) To ci chyba bedzie wplywalo na ustawienie zbieznosci ? J. |
|
Data: 2010-01-12 10:26:44 | |
Autor: Agent 0700 | |
regulacja pochylenia kola seicento | |
Nie miala baba klopotu, dorobila sobie jeszcze jedna regulacje :-) A co ma pić piwo pod budką i narzekać, że w Polsce to nie ma pracy i w ogóle syf? Szacunek dla tych którym się chce :-) Pozdrawiam Jacek |
|
Data: 2010-01-12 13:37:10 | |
Autor: MarcinJM | |
regulacja pochylenia kola seicento | |
J.F. pisze:
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:hihd16$4l7$1news.onet.pl... Zaleznosc jest taka: Wieksze pochylenie > wieksza zbieznoc. Do wartosci danego pochylenia oblicza sie zbieznosc Sejacz ma fabryczne ustawienia neutralne (zero z malymi odchylkami) wiec zbieznosc/rozbieznosc jest neutralna. Im wieksze pochylenie (negatyw) tym wieksza zbieznosc po to, aby w polaczaniu z wartoscia kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy opona opierala sie rowno cala powierzchnia na nawierzchni. To sa madrosci mojego geometry, czlowiek starszej daty. Jka mu na komputerach wyskoczyly wartosci kosmiczne (takie jak chcialem, pochylenie -2o) to nie namyslajac sie wzial papier, olowek, wszystko przeliczyl i ustawil tak, ze kopara mi opadla. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2010-01-13 00:07:35 | |
Autor: J.F. | |
regulacja pochylenia kola seicento | |
On Tue, 12 Jan 2010 13:37:10 +0100, MarcinJM wrote:
Zaleznosc jest taka: Cos mi smierdzi - mozliwe to ? Chyba mozliwe, ale czy nie za duze wartosci wyjda ? Ale ja i tak o czym innym - na moj gust koncowka drazka nie jest na wysokosci sruby nieruchomej, wiec zmieniajac pochylenie zmienisz takze zbieznosc, i trzeba bedzie pojechac na ustawienie. To sa madrosci mojego geometry, czlowiek starszej daty. Jka mu na komputerach wyskoczyly wartosci kosmiczne (takie jak chcialem, pochylenie -2o) to nie namyslajac sie wzial papier, olowek, wszystko przeliczyl i ustawil tak, ze kopara mi opadla. A nie mozna go poprosic zeby policzyl optymalne ustawienie .. i sprawdzic czy takie nie jest fabrycznie zadane ? :-) J. |
|
Data: 2010-01-13 08:04:27 | |
Autor: MarcinJM | |
regulacja pochylenia kola seicento | |
J.F. pisze:
On Tue, 12 Jan 2010 13:37:10 +0100, MarcinJM wrote: Tak, oczywiscie masz racje. Przy samym zwiekszeniu pochyleniu zbieznosc sie skaszani z definicji, pojdzie w duza zbieznosc i trzeba bedzie przestawiac na drazkach.
Dla sportu generalnie ustawia sie pochylenie kol w minusie. Auto lepiej radzi sobie na zakretach kosztem sil dzilajacych na kolo kierownicy. Tu jest art. madrzejszego ode mnie: http://www.126fan.pl/www/kjs.htm Jest tam opisane zawieszenie CC. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|