regulacja przerzutki tyl

Data: 2009-08-16 20:33:20
Autor: Łukasz Goran
regulacja przerzutki tyl
Witam
    Napęd ultegra 2x9. Objawy na przełożeniach 4-5-6-7-8 chodzi w obie strony super, na 9 spada czasem kiepsko, czasem OK, ale najgorzej jest na 1-2-3 tutaj tragedia. Łuńcuch nie trafia w koronki, do góry jeszcze jako tako, ale w dół bardoz bardzo źle... Naciąganie linki daje efekt- na 1-3 jest jeszcze gorzej na pozostałych jest gorzej, luzowanie linki, na 1-3 lepiej- a nawet może być całkiem dobrze, ale wtedy na pozostałych jest źle- czyli spada OK, ale nie wchodzi do góry.. Jakieś pomysły?
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-08-16 11:57:38
Autor: Rowerex
regulacja przerzutki tyl
On 16 Sie, 19:33, "Łukasz Goran" <goran...@op.pl> wrote:
[...]

Wymień pancerze. Sprawdź mocowanie linki do przerzutki.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-08-16 21:05:18
Autor: Łukasz Goran
regulacja przerzutki tyl
Witam
    Jutro wymienię pancerz i mam nadzieję że to pomoże... Mocowania linki nie zmieniałem a przed zmianą koła było OK. Aaa zapomniałem dodać że problem pojawił się po zmianie koła właśnie i napędu na nowy.
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-08-16 21:23:37
Autor: JaromirD
regulacja przerzutki tyl
"�ukasz Goran" <goran007@op.pl> wrote:

Witam
    Jutro wymieniďż˝ pancerz i mam nadziejďż˝ ďż˝e to pomoďż˝e... Mocowania linki
nie zmienia�em a przed zmian� ko�a by�o OK. Aaa zapomnia�em doda� �e
problem pojawi� si� po zmianie ko�a w�a�nie i nap�du na nowy.

Piszę zupełnie bez złośliwości i z uprzejmą prośbą: jakbyś mógł zajrzeć tutaj http://www.outlook.pl/articles/others/outlook_express_poprawna_konfiguracja.htm i ustawić sobie kodowanie w Outlooku to pewnie nie tylko ja byłbym Ci wdzięczny.

JaromirD

Data: 2009-08-16 21:37:10
Autor: Łukasz Goran
regulacja przerzutki tyl
Gotowe;) rzecz jasna mam na mysli outlooka a nie przerzutkę- ta musi poczekać na otwarcie sklepów;)
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-08-16 22:05:57
Autor: Szewc
regulacja przerzutki tyl
Witam

U mnie nie bardzo chodził najmniejszy tryb. Diagnoza krzywy hak przerzutki. Jeżeli rower upadł Ci na niewłaściwą stronę, to może to będzie pomocna wskazówka.

pozdr.
szewc

Data: 2009-08-16 22:11:24
Autor: Wojtek B
regulacja przerzutki tyl

Użytkownik "Szewc" <rockoon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h69os3$cjo$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Może nie dokręcona kaseta?

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4339 (20090816) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-08-17 08:36:32
Autor: Łukasz Goran
regulacja przerzutki tyl
Hej
    Ale czy krzywizna ta była widoczna gołym okiem? Nie przypominam sobie żeby rower leżał, ale kto wie...
Łukasz Goran Gądzik
151731

regulacja przerzutki tyl