regulacja wysokosci cholewki

Data: 2009-03-04 18:09:36
Autor: Jacek
regulacja wysokosci cholewki
Witam,

duzo butow ma regulacje wysokosci cholewki.
Chodzi mi o tylna czesc.
Kombinowalem na wiele sposobow i juz sie zakrecilem.
Powiedzcie mi wiec prosze czy obnizenie
jej wysokosci spowoduje, ze but bedzie bardziej miekki,
czy bardziej twardy.

Sprawa druga. Czy opinia, ze nie trzeba regulowac cantingu
w nowych butach jesli ma sie proste nogi jest prawdziwa?

pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-03-05 13:10:10
Autor: Mirosław Nowak

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości
[...]
Miałem długi czas Tecnici Icon z taką właśnie regulacją. Spoiler
miał 2 położenia nisko i wysoko. Na twardość buta nie przekłada się to
w żaden sposób. Wyższy spoiler wymusza jedynie postawę "bardziej na języki".
mirek

Data: 2009-03-06 12:43:54
Autor: Jarek Spirydowicz
regulacja wysokosci cholewki
In article <goofvt$n33$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "Mirosław Nowak" <nowakm'wywal_to'@zetokatowice.pl> wrote:

> [...]
w żaden sposób. Wyższy spoiler wymusza jedynie postawę "bardziej na języki".

Też mam buty z możliwością takiej regulacji. Wydaje mi się, że chodzi tylko o lepsze dopasowanie do nogi - ludzie mają łydki o różnych kształtach, u jednych pogrubienie jest niżej, u innych wyżej.
Na temat kantingu się nie wypowiem. Mam możliwość, ale jeszcze nie korzystałem. Pewnie przed następną zimą pokombinuję, bo nogi mam piłkarskie (znaczy z przerwą między kolanami trochę węższą niż u dżokeja :))

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

regulacja wysokosci cholewki