regulamin KK Polbank XI 2012?

Data: 2013-10-17 05:22:55
Autor: Krzysiek
regulamin KK Polbank XI 2012?
Czy ktos posiada regulamin KK Polbanku z listopada zeszlego roku?

Interesuje mnie czy cos zie zmienilo (nie niekorzysc) w zakresie odpowiedzialnosci za transakcje nieuprawnione.

W tej chwili jest ten limit 150EUR, a ja wtedy reklamowalem transakcje ktorych nie przeprowadzilem i dostalem pelny zwrot, mimo braku zadnych dodatkowych ubezpieczen. Teraz dzwonia (juz ktorys raz..) i chca wciskac to ubezpieczenie za iles tam groszy dziennie (ciekawe czemu nie podaja ile to np. przez okres waznosci karty ;)

regulamin KK Polbank XI 2012?