regulamin i prawo

Data: 2014-02-06 15:01:52
Autor: Stokrotka
regulamin i prawo
Iść do konkurencyjnej firmy.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a

Data: 2014-02-06 16:31:02
Autor: Jurek
regulamin i prawo
Stokrotka napisała:
Iść do konkurencyjnej firmy.

Firma jest monopolistą, więc konkurencji brak, jak to zwykle bywa w przypadku firm państwowych.
Zresztą istnienie konkurencji nie gwarantuje nie robienie klienta w konia w ten sam sposób.
Ja chcę ukarać cwaniaka a nie szukać kolejnego cwaniaka.

Data: 2014-02-06 16:29:07
Autor: Jingiel
regulamin i prawo
W dniu 2014-02-06 16:31, Jurek pisze:
Stokrotka napisała:
[...]

Napisz konkretnie o co chodzi, bo jakoś tajemniczo to wygląda i nikt konkretnie nie odpowie na takie niedomówienia.

Data: 2014-02-06 22:12:37
Autor: Andrzej Lawa
regulamin i prawo
W dniu 06.02.2014 16:31, Jurek pisze:
Stokrotka napisała:
Iść do konkurencyjnej firmy.

Firma jest monopolistą, więc konkurencji brak, jak to zwykle bywa w
przypadku firm państwowych.

Jak się okazało pisałeś o Poczcie Polskiej. Zatem powyższe twoje zdanie jest bezczelnym kłamstwem.

regulamin i prawo