Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   regulator ciśnienia pompy paliwa

regulator ciśnienia pompy paliwa

Data: 2017-06-07 19:10:04
Autor: Pszemol
regulator ciśnienia pompy paliwa
Zauważyłem urwaną rurkę podciśnienia dochodzącą do regulatora ciśnienia
pompy paliwa....

Jakie objawy dać może taka dyndająca rurka i brak regulacji pompy paliwa?

Chyba będą dwa efekty: lewe powietrze będzie dochodzić do systemu gdzie nie
powinno dochodzić - to raz, a dwa brak modulacji ciśnienia pompy paliwa...

Jakie objawy mogą być w VW Passat 2004?

Data: 2017-06-08 14:12:51
Autor: Zenek Kapelinder
regulator ciśnienia pompy paliwa
Zajebiesz nas bez znieczulenia pytaniami o jakis pierdolony zlom.

Data: 2017-06-08 21:30:11
Autor: Pszemol
regulator ciśnienia pompy paliwa
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:236847bb-f1bd-4b6c-9a8f-ad4c1688a7cbgooglegroups.com...
Zajebiesz nas bez znieczulenia pytaniami o jakis pierdolony zlom.

Czy wiesz co to kill-file, Kogutek?

Data: 2017-06-09 01:27:58
Autor: Zenek Kapelinder
regulator ciśnienia pompy paliwa
Wiem ale z zasady nikogo tam nie pakuje, nawet jak glupi albo upierdliwy.

Data: 2017-06-09 15:09:56
Autor: Pszemol
regulator ciśnienia pompy paliwa
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:
Wiem ale z zasady nikogo tam nie pakuje, nawet jak glupi albo upierdliwy.

Skoro sam na własne życzenie robisz sobie krzywdę to nie narzekaj potem że
coś boli...

Data: 2017-06-17 16:08:19
Autor: jerzu.xyz
regulator ciśnienia pompy paliwa
On Thu, 8 Jun 2017 14:12:51 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> wrote:

Zajebiesz nas bez znieczulenia pytaniami o jakis pierdolony zlom.

Jak się z Kogutkiem z reguły nie zgadam, tak tu popieram. Aż boję się
tego, jak Pszemol sobie te Tesle kupi (w co wątpię).


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2017-06-17 14:41:27
Autor: Pszemol
regulator ciśnienia pompy paliwa
<jerzu.xyz@irc.pl> wrote:
On Thu, 8 Jun 2017 14:12:51 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> wrote:

Zajebiesz nas bez znieczulenia pytaniami o jakis pierdolony zlom.

Jak się z Kogutkiem z reguły nie zgadam, tak tu popieram. Aż boję się
tego, jak Pszemol sobie te Tesle kupi (w co wątpię).

Ale o co właściwie Wam obu chodzi?

Że nie powinienem pytać o tematy samochodowe na grupie samochodowej?

Na pręgu polecają na takie cierpienia coś takiego:
https://www.ceneo.pl/28418790#tab=reviews

Data: 2017-06-17 17:40:38
Autor: jerzu.xyz
regulator ciśnienia pompy paliwa
On Sat, 17 Jun 2017 14:41:27 -0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Na pręgu polecają na takie cierpienia coś takiego:
https://www.ceneo.pl/28418790#tab=reviews

Kup sobie w końcu i przestań męczyć nas jakimś amerykańskim złomem.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2017-06-17 19:36:04
Autor: Pszemol
regulator ciśnienia pompy paliwa
<jerzu.xyz@irc.pl> wrote:
On Sat, 17 Jun 2017 14:41:27 -0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Na pręgu polecają na takie cierpienia coś takiego:
https://www.ceneo.pl/28418790#tab=reviews

Kup sobie w końcu i przestań męczyć nas jakimś amerykańskim złomem.


Ależ Jerzy - toż to Germański złom, nie Amerykański! :-)

A tubka maści jest dla Ciebie i Zenka, bo to Was dupy bolą i się tu
skarżycie :-)))

p.s. Pisać nie przestanę, więc możesz przestać się skarżyć bo to nic nie
da. Użyj killfile i po kłopocie!

Data: 2017-06-17 14:46:14
Autor: Przemyslaw P.
regulator ciśnienia pompy paliwa
Pisz i nie przejmuj się. Kto ma ochotę to poczyta, kto nie, to oleje wątek i po sprawie. A tak, przynajmniej coś się dzieje na grupie. Swoją szosą, to dawno nie było żadnej większej gównoburzy :)

Data: 2017-06-17 22:13:03
Autor: Pszemol
regulator ciśnienia pompy paliwa
Przemyslaw P. <przemyslaw.22@gmail.com> wrote:
Pisz i nie przejmuj się. Kto ma ochotę to poczyta, kto nie, to oleje
wątek i po sprawie. A tak, przynajmniej coś się dzieje na grupie. Swoją
szosą, to dawno nie było żadnej większej gównoburzy :)

Nie przejmuje sie, nie martw się.
Będę pisał i nic na to nie poradzą.

Dzięki za ciepłe słowa ;-)

Data: 2017-06-18 09:18:36
Autor: Cavallino
regulator ciśnienia pompy paliwa
W dniu 17-06-2017 o 23:46, Przemyslaw P. pisze:
Pisz i nie przejmuj się. Kto ma ochotę to poczyta, kto nie, to oleje wątek i po sprawie. A tak, przynajmniej coś się dzieje na grupie.

To akurat żadna wartość - dzianie się dla dziania się.

Data: 2017-06-18 14:29:18
Autor: jerzu.xyz
regulator ciśnienia pompy paliwa
On Sat, 17 Jun 2017 14:46:14 -0700 (PDT), "Przemyslaw P."
<przemyslaw.22@gmail.com> wrote:

Pisz i nie przejmuj się.

Niech pisze. Czasem warto sie dobrze pośmiać ;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2017-06-18 14:28:36
Autor: jerzu.xyz
regulator ciśnienia pompy paliwa
On Sat, 17 Jun 2017 19:36:04 -0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

A tubka maści jest dla Ciebie i Zenka, bo to Was dupy bolą i się tu
skarżycie :-)))

Mnie nic nie boli. A już najmniej ten Twój Passat.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2017-06-08 20:35:05
Autor: Tomasz Pyra
regulator ciśnienia pompy paliwa
Dnia Wed, 7 Jun 2017 19:10:04 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

Zauważyłem urwaną rurkę podciśnienia dochodzącą do regulatora ciśnienia
pompy paliwa....

Jakie objawy dać może taka dyndająca rurka i brak regulacji pompy paliwa?

Jeśli to silnik wolnossący to objawy odczuwalne raczej niewielkie, albo
żadne. większe w silniku doładowanym.
Może być niewielki spadek mocy, może ale nie musi zapalić sie "check
engine".

Natomiast konsekwencje takiej jakdy to uboga mieszanka przy dużych
obciążeniach.
Po dłuższej jeździe z większymi obciążeniami skutki będą groźne dla silnika
- mogące się skończyć stopieniem tłoków, zatarciem silnika itp.


Chyba będą dwa efekty: lewe powietrze będzie dochodzić do systemu gdzie nie
powinno dochodzić

pomijalna ilość tego powietrza

- to raz, a dwa brak modulacji ciśnienia pompy paliwa...

Tak.
Ten przewód doprowadza wartość referencjną ciśnienia dla regulatora.
Niezależnie od podciśnienia w kolektorze dolotowym, regulator utrzymuje
jednakową względną różnicę ciśnienia między szyną paliwową, a kolektorem
dolotowym.
Dzięki temu wydajność wtryskiwaczy (mierzona w objętości wtryskiwanego
paliwa w czasie) jest taka sama, niezależnie od podciśnienia w kolektorze
(a w więc obciążenia silnika).


Po zdjęciu tej rurki, w zakresie niewielkich obciążeń (czyli również pętli
zamkniętej sondy lambda), wydatek wtryskiwaczy wzrośnie, co zostanie
skompensowane ujemną korekcją dawki paliwa.
Jednak przy dużym obciążeniu (w pętli otwartej), ujemna korekcja dawki
paliwa spowoduje podanie zbyt małej ilości paliwa i pracę silnika na
ubogiej mieszance.

Data: 2017-06-08 19:01:25
Autor: Pszemol
regulator ciśnienia pompy paliwa
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Dnia Wed, 7 Jun 2017 19:10:04 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

Zauważyłem urwaną rurkę podciśnienia dochodzącą do regulatora ciśnienia
pompy paliwa....

Jakie objawy dać może taka dyndająca rurka i brak regulacji pompy paliwa?

Jeśli to silnik wolnossący to objawy odczuwalne raczej niewielkie, albo
żadne. większe w silniku doładowanym.
Może być niewielki spadek mocy, może ale nie musi zapalić sie "check
engine".

Silnik wolnossący: VW Passat, V6 2.8L, kod silnika ATQ.

Natomiast konsekwencje takiej jakdy to uboga mieszanka przy dużych
obciążeniach.
Po dłuższej jeździe z większymi obciążeniami skutki będą groźne dla silnika
- mogące się skończyć stopieniem tłoków, zatarciem silnika itp.

Brzmi poważnie :-)

Wystarczająco poważnie aby to naprawić :-)

Chyba będą dwa efekty: lewe powietrze będzie dochodzić do systemu gdzie nie
powinno dochodzić

pomijalna ilość tego powietrza

A już się bałem że inne rzeczy będą tym zaburzonym podciśnieniem dotknięte.

- to raz, a dwa brak modulacji ciśnienia pompy paliwa...

Tak.
Ten przewód doprowadza wartość referencjną ciśnienia dla regulatora.
Niezależnie od podciśnienia w kolektorze dolotowym, regulator utrzymuje
jednakową względną różnicę ciśnienia między szyną paliwową, a kolektorem
dolotowym.
Dzięki temu wydajność wtryskiwaczy (mierzona w objętości wtryskiwanego
paliwa w czasie) jest taka sama, niezależnie od podciśnienia w kolektorze
(a w więc obciążenia silnika).


Po zdjęciu tej rurki, w zakresie niewielkich obciążeń (czyli również pętli
zamkniętej sondy lambda), wydatek wtryskiwaczy wzrośnie, co zostanie
skompensowane ujemną korekcją dawki paliwa.
Jednak przy dużym obciążeniu (w pętli otwartej), ujemna korekcja dawki
paliwa spowoduje podanie zbyt małej ilości paliwa i pracę silnika na
ubogiej mieszance.

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
Rurka nie jest zdjęta, jest urwana tak 5cm od regulatora ciśnienia. Chyba pękła na zakręcie/zakrzywieniu. Czy wystarczy jak przysztukuję jakimś kawałkiem koszulki termokurczliwej z
wyściółką ze topiącej się izolacji?

Czy to trzeba coś porządniejszego zrobić?

Data: 2017-06-08 21:42:26
Autor: Tomasz Pyra
regulator ciśnienia pompy paliwa
Dnia Thu, 8 Jun 2017 19:01:25 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

Czy wystarczy jak przysztukuję jakimś kawałkiem koszulki termokurczliwej z
wyściółką ze topiącej się izolacji?

Czy to trzeba coś porządniejszego zrobić?

Na połatanie tego na szybko powinno wystarczyć cokolwiek, byle było
szczelne.
Ale docelowo warto jeszcze żeby było trwałe.

Ja kiedyś to zastąpiłem uciętym kawałkiem wężyka od spryskiwacza, bo akurat
był pod ręką, a jednak silnik ważniejszy niż spryskiwacz.

Data: 2017-06-08 20:05:21
Autor: Pszemol
regulator ciśnienia pompy paliwa
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:dfxh2g3rd4ce.wbk4wvtovs0e$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 8 Jun 2017 19:01:25 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

Czy wystarczy jak przysztukuję jakimś kawałkiem koszulki termokurczliwej z
wyściółką ze topiącej się izolacji?

Czy to trzeba coś porządniejszego zrobić?

Na połatanie tego na szybko powinno wystarczyć cokolwiek, byle było
szczelne.
Ale docelowo warto jeszcze żeby było trwałe.

Ja kiedyś to zastąpiłem uciętym kawałkiem wężyka od spryskiwacza,
bo akurat był pod ręką,

Dzięki.

a jednak silnik ważniejszy niż spryskiwacz.

Tak ociupinkę ważniejszy :-)

regulator ciśnienia pompy paliwa

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona