regulator obrotów

Data: 2012-07-02 19:40:46
Autor: identyfikator: 20040501
regulator obrotów
mam szybkie pytanie, czy istnieją jakieś firmowe (nie samoróbki) regulatory obrotów wiatraka (kieszeni) sterowane temperaturą? jak to się fachowo nazywa?

Data: 2012-07-02 20:45:17
Autor: Andy Niwinski
regulator obrotów

"identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jssmeq$mj3$1node1.news.atman.pl...
mam szybkie pytanie, czy istnieją jakieś firmowe (nie samoróbki) regulatory obrotów wiatraka (kieszeni) sterowane temperaturą? jak to się fachowo nazywa?

Nie wiem czy to nie podpadnie Ci pod samoróbkę, ale zerknij:

http://sklep.avt.pl/p/pl/491925/regulator+obrotow+wentylatora+-+zestaw+do+samodzielnego+montazu.html

zmontować trzeba...

Tu masz gotowca:

http://allegro.pl/scythe-kaze-master-ii-5-25-black-reg-4-went-i2442253084.html

Ciekawy artykuł:

http://mslonik.pl/inne2/inne/92-budujemy-cichy-komputer

dla Ciebie punkt 2.1 byłby interesujący

Andy

Data: 2012-07-02 20:50:19
Autor: identyfikator: 20040501
regulator obrotów
dzięki,ale kosmiczna cena

Data: 2012-07-03 19:57:35
Autor: LP
regulator obrotów

Użytkownik "Andy Niwinski"

Tu masz gotowca:

http://allegro.pl/scythe-kaze-master-ii-5-25-black-reg-4-went-i2442253084.html

Jeśli już, to lepiej nowszą konstrukcje za mniejsze pieniądze i u sprawdzonego sprzedawcy:

http://www.patmedia.pl/sklep/catalog/scythe-kaze-server-black-525-p-831.html

--
LP

Data: 2012-07-03 19:44:03
Autor: herjohn
regulator obrotów
mam szybkie pytanie, czy istnieją jakieś firmowe (nie samoróbki)
regulatory obrotów wiatraka (kieszeni) sterowane temperaturą? jak to się
fachowo nazywa?

Może coś takiego:
http://www.cooling.pl/mcubed-tbalancer-bigng,produkt,551847.html