rejestracja auta na żonę

Data: 2011-03-20 19:30:34
Autor: 'Tom N'
rejestracja auta na żonę
mvoicem w <news:4d863061$0$2445$65785112news.neostrada.pl>:

Kupiłem samochód, na umowie sprzedaży widnieję ja, jednak z pewnych
względów zależy mi na tym żeby w dowodzie rejestracyjnym widniała żona.
[...]
jakiegoś oświadczenia o wspólnocie majątkowej?

W WK u mnie na wsi wystarcza j.w.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-03-20 14:09:42
Autor: witek
rejestracja auta na żonę
On 3/20/2011 1:30 PM, 'Tom N' wrote:
[...]

to znaczy co wystarcza?
zeby widniała sama żona, czy żeby widniała też żona, czyli oboje.

bo po mojemu do dowodu rejestracyjnego wpisuje się wszystkich włascicieli, wiec teoretycznie urząd powinien odmówić wpisania tylko żony.

Data: 2011-03-20 20:28:21
Autor: mvoicem
rejestracja auta na żonę
(20.03.2011 20:09), witek wrote:
On 3/20/2011 1:30 PM, 'Tom N' wrote:
[...]

Ja na 2 przypadki znanych mi współwłasności samochodu, 2x widziałem w
dowodzie tylko jednego z nich z dopiskiem "współwłasność".

p. m.

rejestracja auta na żonę