rejestracja auta na żonę

Data: 2011-03-20 20:25:14
Autor: mvoicem
rejestracja auta na żonę
(20.03.2011 19:53), JaromirD wrote:
niedziela 20 marca 2011 17:50 mvoicem napisał na pl.soc.prawo:

Kupiłem samochód, na umowie sprzedaży widnieję ja, jednak z pewnych
względów zależy mi na tym żeby w dowodzie rejestracyjnym widniała żona.

Mamy wspólnotę(wspólność?) majątkową, więc auto jest w 50% żony. Czy
muszę wykonywać jakieś specjalne zabiegi (typu darowanie jej mojego
udziału do majątku osobistego) żeby w D.R. była żona, czy też
zarejestrują go na nią bez problemu na podstawie samej umowy i
ewentualnie jakiegoś oświadczenia o wspólnocie majątkowej?

A nie dałoby się dopisać żony do umowy?

Byłoby najprostsze, gdyby nie to że ze sprzedającym nie mam łatwego
kontaktu.

p. m.

rejestracja auta na żonę