rejestracja bez przegladu

Data: 2010-06-04 10:35:54
Autor: Jacot
rejestracja bez przegladu
"ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> wrote:

Poniewaz przepisy mowia ze nalezy go przerejstrowac w ciagu miesiaca,

Nie ma takiego przepisu, miedzy innymi wlasnie dlatego.

Olac ich i czekac az zrobie rekonstrukcje a nastepnie dopiero wowczas go zarejestrowac

Dokladnie tak.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-06-06 02:13:54
Autor: Gumis
rejestracja bez przegladu
Nie ma takiego przepisu, miedzy innymi wlasnie dlatego.

Jest taki przepis, tylko nie ma nic na temat kary za jego nieprzestrzeganie :-)
(obdzwonione w moim WK)

-- -
Pozdrawiam Gumis>

Data: 2010-06-06 10:47:54
Autor: Kuczu
rejestracja bez przegladu
W dniu 2010-06-06 02:13, Gumis pisze:
Nie ma takiego przepisu, miedzy innymi wlasnie dlatego.

Jest taki przepis, tylko nie ma nic na temat kary za jego nieprzestrzeganie
:-)
(obdzwonione w moim WK)

Dokladnie. W tym tygodniu pytalem osobiscie w WK. Kupujacy ma 30 dni na zawiadomienie swojego WK o nabyciu a ten odnotowuje to w Ksiazce Pojazdu, co jest tozsame z przerejestrowaniem (tak wiec wysylanie zawiadomienia listem, jak niektorzy kiedys sugerowali, jest bzdura). Kary za spoznienie nie ma.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-06-06 22:13:15
Autor: Jacot
rejestracja bez przegladu
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

W dniu 2010-06-06 02:13, Gumis pisze:
Jest taki przepis

[...]

Wesprzyjcie jeszcze te teorie stosownym przepisem;) Bo prawde rzeklszy
nawet zdaje sie nie ma wymogu, zeby zawiadomienie bylo na papierze,
sesemesem tez mozna (by sprobowac;) Mnie to sie kojarzy slawetna dyskusja o pord jednego naszego kolegi z
drugim naszym kolega, w ktorej ow wspieral sie informacjami uzyskanymi
na posterunku...;)
Zreszta mie sie nie chce... jaka jest roznica miedzy powiadamianiem
urzedu a przerejestrowaniem pojazdu to Ty wiesz a jak nie to sobie
przeczytasz. Dla wnikliwych jest interpretacja z litery prawa a dla
mniej wnikliwych starczy, ze i tak moga to miec w dupie;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-06-07 10:43:01
Autor: de Fresz
rejestracja bez przegladu
On 2010-06-06 10:47:54 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

[...]

Ale pan/pani w WK podparł się jakim¶ konkretnym przepisem, czy tylko swoim widzimisiem? Bo zgodnie z liter± prawa jest dokładnie jak napisał Jacot. Masz zawiadomić, nie jest powiedziane jak, wszelkie twierdzenia, że potwierdzenie do przez wpis w KP (której pojazd może nie mieć), to dopiero s± bzdury wyssane z urzędniczego palucha. No ale w końcu mamy wolno¶ć wyzania i każdy może wierzyć w co tylko zechce... ;-)

de Fresz

Data: 2010-06-07 20:20:18
Autor: Kuczu
rejestracja bez przegladu
W dniu 2010-06-07 10:43, de Fresz pisze:

Ale pan/pani w WK podparł się jakimś konkretnym przepisem, czy tylko
swoim widzimisiem?

Pokazala mi przepis. Numeru nie pamietam.

Bo zgodnie z literą prawa jest dokładnie jak napisał
Jacot.

Nie

Masz zawiadomić, nie jest powiedziane jak, wszelkie twierdzenia,
że potwierdzenie do przez wpis w KP (której pojazd może nie mieć), to
dopiero są bzdury wyssane z urzędniczego palucha. No ale w końcu mamy
wolność wyzania i każdy może wierzyć w co tylko zechce... ;-)

j.w.

Data: 2010-06-07 20:56:46
Autor: Jacot
rejestracja bez przegladu
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Pokazala mi przepis. Numeru nie pamietam.

Zazywaj lecitinum;) Moze to byl przepis na buleczki?

Nie

Alez tak, drogi Kuczu, jest tak  i nic na to nie poradzisz;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-06-07 21:07:48
Autor: Kuczu
rejestracja bez przegladu
W dniu 2010-06-07 20:56, Jacot pisze:

Zazywaj lecitinum;) Moze to byl przepis na buleczki?

Na sreczki

Nie

Alez tak, drogi Kuczu, jest tak  i nic na to nie poradzisz;)

Pokaz mi przepisa. Bo Pani w WK mi pokazala stosownego. Przy nastepnej wizycie w WK poprosze o kserokopie.

Data: 2010-06-08 10:57:49
Autor: Jacot
rejestracja bez przegladu
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Pokaz mi przepisa. Bo Pani w WK mi pokazala stosownego. Przy nastepnej wizycie w WK poprosze o kserokopie.

Mnie tez niejedna pani pokazala i to niejedno... Wszelako pozostaje to
bez zwiazku. Zrodlem wiedzy oraz prawa powszechnie obowiazujacego i to
jedynym sa zapisy z kodeksu drogowego. Tamze szukaj odpowiedzi.
Przeczytaj ze zrozumieniem a wierze ze potrafisz. hint: nie guglaj
urywkow tylko obejmij calosc zagadnienia.
Mozesz sobie poszukac w archiwum precla tez;)
dodatkowo: powiadomienie to powiadomienie - taka sobie czynnosc, choc
obowiazkowa. Przerejstrowanie odbywa sie w trybie postepowania ad. i
nie moze miec zakreslonego terminu chocby z uwagi na to co wczesniej:
pojazd musi byc sprawny dla dopuszczenia do ruchu a kupiony moze nie
byc i to dowolnie dlugo. Na jakiej podstawie dokonuje sie wpisow do ksiazki pojazdu to po
prawdzie nie wiem bo mie to ni cholery nie obchodzilo ale to nie  ma
zwiazku z powyzszym. --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.stokrotka.ath.cx/

Data: 2010-06-08 19:43:33
Autor: Kuczu
rejestracja bez przegladu
W dniu 2010-06-08 10:57, Jacot pisze:
[...]

Hmm. KPA nie ma nic do rzeczy ?

Przeczytaj ze zrozumieniem a wierze ze potrafisz. hint: nie guglaj
urywkow tylko obejmij calosc zagadnienia.

Nie googlalem tylko legalnie zapytalem w WK a Panienka z okienka mi odpowidziala popierajac to stosownym przepisem. Przepraszam ze nie poprosilem o kserokopie.

Mozesz sobie poszukac w archiwum precla tez;)

Precel srecel jest tak wiarygodny jak SuperExpress.

[...]

A co ma ? Bo widze tu wlasnie typowe preclenie bez ogarniecia realiow. Przed chwila Niuromek tez twierdzil ze sie nie da zarejestrowac pojazdu na dojazd na badania diagnostyczne i sie pomylil.

Data: 2010-06-08 22:06:21
Autor: Jacot
rejestracja bez przegladu
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Hmm. KPA nie ma nic do rzeczy ?

Ma, tyle ile napisalem

A co ma ? Bo widze tu wlasnie typowe preclenie bez ogarniecia realiow.

Prawde mowiac ja tez to widze;) Twierdzisz, ze istnieje przepis
ktorego nie ma i domagasz sie zebym Ci wskazal ten, ktory mowi, ze o
tym, ze go nie ma;) Przyznaj ze sobie chcesz pogadac, dowolnie o
beleczym. Sorry, ze nie potowarzysze.
Do archiwum odsylam dlatego, ze co najmniej z raz pisalem o tem
znacznie bardziej szczegolowo ale nie chce mi sie odtwarzac calego
wykladu za kazdym razem kiedy komus sie cos przywidzi czy
'przyslyszy'.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-06-09 19:17:18
Autor: Kuczu
rejestracja bez przegladu
W dniu 2010-06-08 22:06, Jacot pisze:

[...]

Alez nie rob ze mnie debila, do kurwy nedzy. Specjalne przy okazji wizyty w WK spytalem oficjalnie Pani Urzedniczki i ta mi odpowiedziala pokazujac na dowod odpowiednia dyrektywe. Ale jak zwykle na preclu ktos wie lepiej co ja widzialem i uslyszalem. Zenua generalnie.

Data: 2010-06-09 19:28:21
Autor: KJ Siła Słów
rejestracja bez przegladu
Kuczu pisze:
W dniu 2010-06-08 22:06, Jacot pisze:

Moze sie zalozcie o cos najpierw ?

A bloga se bedziecie pisac potem.
:-)

Bede w piatek w WK to se skseruje przepis albo nawet sama Pania Urzedniczke (jak nie bedzie wiecej niz 20 lat starsza od odpowiedniego dziennika ustaw).

A, osobisicie stawiam butelke Strong Suffolk Vintage Ale na to ze jest przepis o 30 dniach i ze nie ma sankcji za jego olanie.

KJ

Data: 2010-06-09 19:23:15
Autor: masti
rejestracja bez przegladu
Dnia pięknego Wed, 09 Jun 2010 19:28:21 +0200, osobnik zwany KJ Siła Słów
wystukał:

A, osobisicie stawiam butelke Strong Suffolk Vintage Ale na to ze jest
przepis o 30 dniach i ze nie ma sankcji za jego olanie.

przyłączam się :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-09 22:26:02
Autor: Jacot
rejestracja bez przegladu
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

A, osobisicie stawiam butelke Strong Suffolk Vintage Ale na to ze jest przepis o 30 dniach i ze nie ma sankcji za jego olanie.

Taaa. ciekawe czy jeszcze ktos pamieta o co konkretnie chodzilo na
poczatku;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10