rejestracja, błędny nr ramy

Data: 2009-09-01 07:15:25
Autor: Budyń
rejestracja, błędny nr ramy
Użytkownik "Mia" <mia_09AT@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7hbpf$4bl$1news.task.gda.pl...
Moje pytanie brzmi czy jeśli jeszcze raz pójdę do urzędu skarbowego i zgłoszę że kupiłam motocykl czy dojdą do tego, że wcześniej opłaciłam motocykl z innymi numerami ramy ale z tym samym numerem rejestracyjnym i z tymi samymi danymi jak rok produkcji, kolor, marka itp. i czy mogą wyniknąć z tego jakieś nieprzyjemności?

Mogą. A metodą na poprawienie błędu jest korekta. Spytaj w urzedzie o szczegóły, numer druku.

b.

rejestracja, błędny nr ramy