rejestracja karty prepaid

Data: 2016-07-01 14:21:14
Autor: koniczyn
rejestracja karty prepaid
Wszędzie teraz cisną ostro na rejestracje numerów na kartę, posiadam dwa takie i nie zamierzam tego robić, a Gigabajty i inne bzdury niech sobie wsadzą. Pytanie co mi zrobią i kiedy? Odłączą mi numer?

Data: 2016-07-01 14:23:06
Autor: J.F.
rejestracja karty prepaid
Użytkownik "koniczyn"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57766035$0$657$65785112@news.neostrada.pl...
Wszędzie teraz cisną ostro na rejestracje numerów na kartę, posiadam dwa takie i nie zamierzam tego robić, a Gigabajty i inne bzdury niech sobie wsadzą. Pytanie co mi zrobią i kiedy? Odłączą mi numer?

Odlacza. W styczniu 2017. Ustawa taka.

Chyba, ze zdazysz skutecznie zaskarzyc ustawe do TK :-)

J.

Data: 2016-07-01 21:04:05
Autor: PlaMa
rejestracja karty prepaid
W dniu 2016-07-01 o 14:23, J.F. pisze:

Chyba, ze zdazysz skutecznie zaskarzyc ustawe do TK :-)

Co z tego, kiedy włochata nie opublikuje wyroku, bo TK nie popierające ślepo prezesa to nieważne TK.

Data: 2016-07-01 17:06:00
Autor: PiteR
rejestracja karty prepaid
koniczyn pisze tak:

[...]

prawnik fundacji Panoptykon Wociech Klicki.

wskazuje, iż założenie, że obowiązek rejestracji pre-paidów pomoże
walce z terroryzmem, wydaje się "bardzo naiwne". "Trudno uwierzyć,
że osoby planujące zamachy terrorystyczne nie będą potrafiły
obejść tego obowiązku i zarejestrują telefony na swoje nazwisko"

:)

http://www.rp.pl/Telekomunikacja-i-IT/303269979-Panoptykon-Rejestracja-kart-pre-paid-oznacza-dla-ich-sprzedawcow-szereg-obowiazkow.html

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-07-01 20:47:19
Autor: koniczyn
rejestracja karty prepaid

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA638ADF352C69PanElektroniklocalhost.net...
koniczyn pisze tak:

[...]

Znikną stoiska ze starterami w sklepach? teraz nawet w biedronce przy kasach leżą nie tylko ich własnej sieci, jaki będzie czas na zarejestrowanie po zakupie np kupię 20 numerów 31 grudnia 2016, do kiedy muszę się rejestrować, bedzie jakis limit np jedna osoba-dwa numery, albo coś?
To tylko pole do inwigilacji, już teraz dzwonią nonstop z jakimiś bzdurami, a numer mają rzekomo "losowo wybrany" to mając pełne dane dopiero się zacznie.

Data: 2016-07-04 11:06:50
Autor: maripoza
rejestracja karty prepaid
koniczyn wrote:

Znikną stoiska ze starterami w sklepach?

Nie.

Kupujesz karte gdzie chcesz, ale żeby używać to musisz zarejestrować w salonku.

Najprostsza z możliwych opcji ogarnięcia. I najlepsza.

--
Maripoza

rejestracja karty prepaid