rejestracja obrazu z kamer IP na.... NAS-ei?

Data: 2015-10-29 20:57:36
Autor: Poldek
rejestracja obrazu z kamer IP na.... NAS-ei?
ToMasz wrote:

jakies czas temu, niedawno, była dyskusja o NASie. Przy okazji ktoś
wspomniał o możliwości zapisu tego co widzi kamera IP. czy możecie mnie
naporowadzić na dyskusje, albo wspomóc linkami do konkretnych rozwiązań?
Tyle że ja stoję przed koniecznością zakupu rejestratora, albo
przerobienia PC na rejestrator. To ma być trwałe kompletne rozwiązanie,
nie ciekawostka. Program zoneminder mnie pokonał złożonością
konfiguracji. programów od producenta kamery nie chcę, bo one działają
wyłącznie z kamerami tego producenta....

Np. ReadyNAS od Netgeara mają fabryczną funkcję zapisywania obrazu z kamer i zarządzania tym - czas przechowywania, nadpisywanie itp.

Data: 2015-10-29 14:12:00
Autor: suryga
W dniu czwartek, 29 października 2015 20:58:16 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
ToMasz wrote:

> jakies czas temu, niedawno, była dyskusja o NASie. Przy okazji ktoś

To chyba o moim NASie :)
Ja kupiłem używke od gościa który przez ostatnie 3 lata używał TS212 +
2 dyski w RAID1 właśnie do zapisywania czegoś takiego.
Znikneła potrzeba wiec sprzedał.
Przed chwilą sprawdziłem jest gotowa aplikacja w managerze Tylko podpiąć kamery i nagrywać :)

Skopiowany opis tej apki z QNAPA

Surveillance Station to profesjonalny system monitoringu sieciowego oraz VMS (system zarządzania wideo). Jako jedna ze standardowych aplikacji NAS, Surveillance Station może być aktywowana w App Center, aby zamienić twój Turbo NAS w profesjonalny system NVR (sieciową nagrywarkę wideo). Surveillance Station może wykonywać następujące operacje, gdy używana z kompatybilnymi kamerami IP: monitoring w czasie rzeczywistym, nagrywanie, odtwarzanie, powiadomienia alarmowe, Inteligentna Analiza Wideo (IVA) oraz zarządzanie wideo, aby pomóc ci w zabezpieczeniu twoich cennych rzeczy oraz nieruchomości. Uwaga: 1. Surveillance Station 5.1 posiada dwa/cztery darmowe kanały nagrywania (w zależności od modelu NAS). Aby dodać dodatkowe kanały nagrywania, zakup licencję w QNAP License Store (http://license.qnap.com/) lub skontaktuj się z autoryzowanym sprzedawcą w celu uzyskania pomocy. 2. Surveillance Station 5.1 jest obsługiwany tylko przez QTS w wersji 4.2.0 lub nowszej. 3. jeżeli chcesz przywrócić wersję 3 z Surveillance Station w wersji 5, upewnij się, że wybrałeś Surveillance Station 3.0.4 lub nowszą wersję po 3.0.4.

rejestracja obrazu z kamer IP na.... NAS-ei?