rejestracja pomocy

Data: 2012-04-22 21:01:43
Autor: Grzybol
rejestracja pomocy
Użytkownik "kogucicho007" <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
Witam mam takie pytanie bo kupiłem nie dawno motor spisałem umowe
wszystko  elegancko lecz stwierdzilem że motor jednak chce przepisać na
siebie nie  na ojca jak to zrobiłem będą szły mi zniżki i kłopot jest w
tym że  opłaciłem już urząd skarbowy a chce jeszcze raz spisać umowe bo
30 dni już  mineły czy jak spisze drugi raz umowe i zapłace te 2 % będą
jakieś  komplikacje czy nie ?? bym był wdzięczny za szybką odpowiedź
pozdrawiam

A w ryj dawno dostałeś?

--
Grzybol

Data: 2012-04-22 20:01:06
Autor: kogucicho007
rejestracja pomocy

A w ryj dawno dostałeś?

temat można usunąć a w ryja dawno nie dostałem ;D już wszystko wiem  użytkownik "madcap" zasługuje na pochwałe ;D

Data: 2012-04-23 17:03:39
Autor: Ivam
rejestracja pomocy
Użytkownik "kogucicho007"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fac10e7ac095834e2ace244df6ab917b$1@grupy.scigacz.pl...
temat można usunąć a w ryja dawno nie dostałem ;D już wszystko wiem użytkownik "madcap" zasługuje na pochwałe ;D

Ja pierdole, ale koles mnie rozsmieszyl.

Naprawde mysli, ze to forum jest;)

A tak teraz z innej beczki - moze by uskuteczniac wizerunek motocyklisty poprzez grupowe przeklinanie i konczenie swojej wypowiedzi haslem "jebac scigacz.pl", albo "scigacz.pl to chujostwo" - moze gugle pod dowolnym haslem (np. "problem z rejestracja scigacz"), by wywalalo nasze hasla? Jakby tak wszyscy razem? Wtedy nam tez by bylo zabawniej.

--
pzdr:
Ivam

ps: jebac scigacz.pl  ;)

Data: 2012-04-23 18:13:46
Autor: Arni
rejestracja pomocy
On 23.04.2012 17:03, Ivam wrote:
[...]

mylisz się. Kluczem w pomyłce jest słowo "myśli"

luk at maj stopka ;)
--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-04-23 20:00:21
Autor: Ivam
rejestracja pomocy
Użytkownik "Arni"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jn3v3r$rnk$2@inews.gazeta.pl...
luk at maj stopka ;)

Hahahhahah! Dobre. To ja tez podobnie zaczne i do tego bez przeklinania, bo przedszkolaki sie naucza i beda wszedzie powtarzac;)

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Niepelnosprawnych Umyslowo

rejestracja pomocy