rejestracja w Alior Kantor

Data: 2012-08-08 19:51:43
Autor: gazeta
rejestracja w Alior Kantor
Nijak nie moge sie zarejestrowac w Alior Kantor.
Sprawa niby banalnie prosta, proste formularze, za kazdym razem jednak po potwierdzeniu zapoznania sie z regulaminami otrzymuje komunikat "Rejestracja do Kantoru Walutowego została przerwana. Wroc do strony glownej i sprobuj zarejestrowac sie ponownie."
Infolinia twierdzi, ze system dziala prawidlowo.
Mieliscie podobny problem ?

darek

Data: 2012-08-08 20:31:22
Autor: Seba_Fan
rejestracja w Alior Kantor

Użytkownik "gazeta" <dmj1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvu8ve$cra$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie, ale mialem problem z przegladarki FF zalozyc konto, na chrome mi sie udalo.

Data: 2012-08-09 06:33:01
Autor:
rejestracja w Alior Kantor
gazeta <dmj1@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Mam identyczny problem. Infolinia nie bardzo wie co z tym zrobić.
Próbowałem z różnymi przeglądarkami.
Może problemem jest to, że kiedyś byłem klientem Aliora i powinienem podać
identyfikator. Nie pamiętam, czy wypowiedziałem umowę ramową, czy
obowiązuje... Spróbuję iść tym tropem.

Data: 2012-08-09 06:39:04
Autor: jk
rejestracja w Alior Kantor
Miałem to samo. Problem dotyczy osób, które miały kiedyś konto w Aliorze. U mnie pomogła aktualizacja danych osobowych w Oddziale oraz odblokowanie dostępu internetowego. Po tym wszystkim zalogowałem się już bez problemu, wybierając opcję "obecny klient".

Data: 2012-08-09 08:26:47
Autor:
rejestracja w Alior Kantor
 jk <jk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Rzeczywiście po tym zabiegu działa

Data: 2012-08-09 20:44:56
Autor: gazeta
rejestracja w Alior Kantor
Użytkownik " jk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jvvlu8$lkv$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Faktycznie aplikowalem jakis czas temu o konto walutowe w Aliorze ale sie rozmyslilem i umowy nie podpisalem.
Musialo to jednak wystarczyc, ID pewnie przydzielono, a to wystarczylo do zablokowania rejestracji.
Ok, dzieki wiem o co sie klocic :-). dzieki za pomoc.

darek

rejestracja w Alior Kantor