rejestracja znaku towarowego?

Data: 2009-03-13 08:27:32
Autor: iskranet.jw
rejestracja znaku towarowego?
imho w takim razie najlepiej nazwe zastrzec jako znak towarowy (chyba
ze sie myle, sugestie mile widziane) tylko nie wiem, czy bedzie mnie
to kosztowalo kilkaset zlotych, kilka tysiecy czy kilkadziesiat
tysiecy...

z tego co wiem to kilka tysiecy, zwykle sie zastrzega sama nazwe firmy
i jej uzywa na produktach, zastrzezenie znaku troche kosztuje bo
trzeba sprawdzic czy ten znak nie przypomina innego juz zastrzezonego

Data: 2009-03-17 11:34:31
Autor: ..:: mAnDeLbRoT ::..
iskranet.jw@gmail.com wrote:
[...]

500 zł jak dokonujesz zgłoszenia samemu, od ok. 2000 zł w górę jak robisz to za pośrednictwem rzecznika patentowego.

--
....:: mAnDeLbRoT ::..
mandelbrot zawijasek :) tlen kropka pl

Data: 2009-03-19 13:04:17
Autor: Przemek
rejestracja znaku towarowego?
Skąd te kwoty ?
Skoro nie wiadomo czy znak ma być zastrzeżony w kraju: w Polskim Urzędzie Patentowym czy za granicami ? I jakimi ? Unia czy dalej ?
Dalej tz z rozszerzenia ochrony Unijnej na inne kraje ?
Czy w każdym kraju osobno ?

Przemek