rejestrator trasy na czasie :)

Data: 2014-12-08 11:34:00
Autor: Trybun
rejestrator trasy na czasie :)
W dniu 2014-12-08 o 08:59, maskaradas pisze:
Jaki polecacie teraz rejestrator trasy? Chodzi mi żeby był mały i dobrze nagrywał w dzień i w noc

Pytanie czy w ogĂłle jest taki ktĂłry dobrze nagrywa w nocy...

Data: 2014-12-08 11:35:15
Autor: wchpikus
W dniu 2014-12-08 11:34, Trybun pisze:
W dniu 2014-12-08 o 08:59, maskaradas pisze:
Jaki polecacie teraz rejestrator trasy? Chodzi mi żeby był mały i
dobrze nagrywał w dzień i w noc

Pytanie czy w ogóle jest taki który dobrze nagrywa w nocy...
Chyba sa, ale ceny od 900zl w gore..a ja szukam do 300

Data: 2014-12-08 13:02:58
Autor: maskaradas
rejestrator trasy na czasie :)
to tylko tego polecacie ??

Data: 2014-12-08 15:07:38
Autor: wchpikus
rejestrator trasy na czasie :)
W dniu 2014-12-08 13:02, maskaradas pisze:
to tylko tego polecacie ??
Jest jakis inny niz ten ze sklepu...
http://vat19.pl/pl/rejestratory-i-nawigacje/197-rejestrator-g1wh.html

Dobra podroba czy jak?

Data: 2014-12-09 11:09:16
Autor: Trybun
W dniu 2014-12-08 o 11:35, wchpikus pisze:
[...]

Właśnie - chyba/może są... Co to za bariera której nie mogą przełamać moje kolejne 4 rejestratory że do pracy w nocy w ogóle się nie nadają? Na ostatni wyrzuciłem 350zł, sprzedawca zapewniał że może pracować w nocy, i to się zgadza - może, ale to że w praktyce nic nie widać to już druga sprawa...

Data: 2014-12-09 11:21:50
Autor: yabba
Użytkownik "Trybun" <ilih@jachu.ru> napisał w wiadomości news:5486ca43$0$2649$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mały obiektyw, może nawet z soczewkami z pleksi i najtańszy przetwornik CMOS. Najczulsze kamery mają CCD, ale trudno znaleźć taką z rozdzielczością HD.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-12-11 09:21:36
Autor: Trybun
W dniu 2014-12-09 o 11:21, yabba pisze:
[...]

Pewnie niezbyt fachowo się wyrażam, ale wszystkie moje rejestratory nagrywały/ją z jakością FHD, Nagrywają obraz w super jakości, jednak tylko w dzień, i to słoneczny.

Data: 2014-12-11 11:01:01
Autor: yabba
Użytkownik "Trybun" <ilih@jachu.ru> napisał w wiadomości news:54895402$0$2151$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wynika więc z tego, że miały najtańszy przetwornik CMOS.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-12-26 18:27:21
Autor: Trybun
W dniu 2014-12-11 o 11:01, yabba pisze:

[...]

Całkiem prawdopodobne, ale jak to się ma do np. telefonu, który tylko niewiele więcej kosztuje a nagrywa wideo zdecydowanie lepszej jakości?

Data: 2014-12-08 16:49:48
Autor: BartekK

https://www.youtube.com/results?search_query=g1wh i wybierz sobie te w nocy. Czy to jest "dobrze" to nie powiem, ale czy to nie jest "wystarczająco"? Chcesz mieć dowód "to ja miałem zielone" czy chcesz robić materiał HD dla tvnturbo?

Data: 2014-12-09 11:09:43
Autor: Trybun
W dniu 2014-12-08 o 16:49, BartekK pisze:
[...]

Tylko o taki z możliwością odczytania tablic rejestracyjnych z 20 metrów na zarejestrowanym materiale.

rejestrator trasy na czasie :)