rejestrator trasy na czasie :)

Data: 2014-12-16 23:04:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
rejestrator trasy na czasie :)
W dniu 2014-12-08 08:59, maskaradas pisze:
Jaki polecacie teraz rejestrator trasy? Chodzi mi żeby był mały
i dobrze nagrywał w dzień i w nocy

A to i ja siÄ™ podepnÄ™ z pytaniem.

G1WH kupiÅ‚em po wielu analizach  autowrzuty i pmsu ... Autowrzuta jest fajna, ale przesycona wiedzÄ…, i polegÅ‚em.

O ile kamerkę "za rozsądną cenę dobrze nagrywającą" łatwo wyłuskać w sieci, tak nie bardzo już jestem zorientowany, jaki dokładnie model chinola byłby jakimś analogicznym odpowiednikiem dla G1WH z GPSem ...

Pokaże mi ktoś palcem, która kamerka jest co najmniej tak samo fajna, i posiada wbudowany GPS ? Zakładam, że jakiś chiński klon któregoś doda, ale który klon i którego doda ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2015-01-04 12:58:23
Autor: Xen
rejestrator trasy na czasie :)
G1WH wiec ten jest obecnie najlepszy ???

Data: 2015-01-05 01:30:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2015-01-04 o 12:58, Xen pisze:
G1WH wiec ten jest obecnie najlepszy ???

Ja lepszej nie szukam. za 150 PLN nic lepszego nie kupisz imho. A jak bedziesz chcial lepsze, to trzeba juz pare zlotych (drugie tyle minimum) dorzucic.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2015-01-05 11:34:49
Autor: Xen
W dniu 2015-01-05 o 01:30, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
[...]

hmm patrzylem na allegro i sa po ok 230 zl a z zagranicy nie chce kupowac

Data: 2015-01-05 15:09:52
Autor: Xen
rejestrator trasy na czasie :)
i jeszcze pytanie, czy kabel nie przeszkadza podczas jazdy ??
I karta np 32 gb na ile godzin starcza ?

Data: 2015-01-05 15:43:30
Autor: J.F.
rejestrator trasy na czasie :)
Dnia Mon, 05 Jan 2015 15:09:52 +0100, Xen napisa³(a):
i jeszcze pytanie, czy kabel nie przeszkadza podczas jazdy ??

Jeden, przy odpowiednim mocowaniu, nie przeskadza.
Ale dodajac inne gadzety - kablownia :-(

I karta np 32 gb na ile godzin starcza ?

W charakterze samochodowym to nie musi na dlugo. Byleby sie nie skasowala po wypadku.

No chyba ze chcesz po trasie co ciekawsze kawalki na YT ..

J.

Data: 2015-01-05 16:31:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2015-01-05 o 11:34, Xen pisze:

hmm patrzylem na allegro i sa po ok 230 zl a z zagranicy nie
chce kupowac

Jak nie chcesz zza granicy - to nie kupuj.
W internetach bez problemu znajdziesz informacje, którzy sprzedawcy zagraniczni sprzedają "orygiunały" tj na odpowiednim novatequ ... natomiast nie wiem (bo się nie interesowałem) czy tak łatwo trafisz na informacje o sprzedawcy w PL.

Komentarze allegro - o kant dupy, ludzie często piszą pozytywy zaraz po otrzymaniu sprzętu i bez sprawdzenia ocenienia co dostali ... u chinoli to samo, ale dzięki paru forom maniaków i fanatyków możesz mieć 100 % pewności co do ciebie z chin przyjdzie, bo ci "fanatycy" rozbebeszają towar, który przyszedł do ostatniej śrubeczki.

Co do kabla - ja mam kamerę schowaną za lusterkiem, tak , że muszę się pochylić aby ją zobaczyć, kabel zaś idzie pionowo do podsufitki do góry, jest następnie podsufitką - słupkiem pociągnięty w stronę rozdzielacza gniazda zapalniczki.

Tak jak Ci JF napisał, jeden kabel to nie problem, problem się robi jak masz parę gadżetów. Ja mam:

- tracker gps co by rodzina wiedziała gdzie jestem
- nawigacja
- kamera
- wiecznie podłączony telefon który robi za modem dla nawigacji
- antyradar

Jak widzisz to już 5 :), jakbym jeszcze wrócił do używania CB to by było 6 ;)

I Karta - zależy jaka rozdzielczość Cie interesuje, można to spokojnie wygooglać, są tabele w sieci do wszystkich rozdzielczości na ile karta starcza .. coś mi się kolebocze ale moge być w błędzie , że na fullhd przy 30fps 32 giga starcza na 4 godziny nagrania, ale nogi za to sobie uciąć nie dam.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2015-01-05 18:54:04
Autor: Xen
W dniu 2015-01-05 o 16:31, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2015-01-05 o 11:34, Xen pisze:

hmm patrzylem na allegro i sa po ok 230 zl a z zagranicy nie
chce kupowac

Jak nie chcesz zza granicy - to nie kupuj.

A to czym sie roznia ?? Jakoscia, obrazem czy czym ????

Na allegro widzialem polskiego dystrybutora tj

http://allegro.pl/show_item.php?item=4941097851

wiec mysle ze to nie sciema

co o tym myslicie ?

Data: 2015-01-15 00:57:22
Autor: Scobowski
[...]

G1WH : TYLKO z chin.
To, co na alledrogo sprzedają zazwyczaj tylko kształtem obudowy przypomina G1w :) 2 x się naciąłem, 2x odsyłałem (mając już dla porównania "oryginał"*).
Nic lepszego w rozsÄ…dnych piniondzach. Mam 3 szuki, chwalÄ™.
Mivue 538/568 kosztuje 3x tyle dajÄ…c to samo.

Poniżej pytanie o zajętość karty:
na 32-kę wchodzi 6-10 godzin nagrania FH (zależnie od konfiguracji: z dźwiękiem czy bez i od warunków oświetleniowych / dynamiki otoczenia)

Data: 2015-01-16 09:54:07
Autor: wchpikus
rejestrator trasy na czasie :)

G1WH : TYLKO z chin.

Ok, tez mam G1WH, ale nei mam pojecia jak ustawic nagrywanie w petli.
Czy ustawienie "ustawienie w petli 1, 3, 5, 10min" - to jest to?
Czy bedzie nagrywal takie "odcinki" i jak sie zapelni karta, bedzie nadpisywal najstarsze, czy jak?

Obecnie wywala mi komunikat
"karta pelna"

Dziwny ten soft jakis...

rejestrator trasy na czasie :)