rejestrator z nawigacja

Data: 2017-03-30 10:45:03
Autor: mKr
rejestrator z nawigacja
witam
jest cos takiego. rejestrator i nawigacja w jednym ?
jak jest to co polecacie ?

Data: 2017-03-30 11:04:25
Autor: Chris
rejestrator z nawigacja
W dniu 2017-03-30 o 10:45, mKr pisze:
witam
jest cos takiego. rejestrator i nawigacja w jednym ?
jak jest to co polecacie ?

Yanosik, ale czy polecam to już inna sprawa.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-03-30 12:32:02
Autor: p0li
rejestrator z nawigacja
T->Dnia 30.03.2017 10:45:03 niejaki mKr napisał:
witam
jest cos takiego. rejestrator i nawigacja w jednym ?

jest coś garmina do kamperów - modelu nie pomnę ale droooogie jest

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2017-03-30 14:12:19
Autor: T.
rejestrator z nawigacja
W dniu 2017-03-30 o 10:45, mKr pisze:
witam
jest cos takiego. rejestrator i nawigacja w jednym ?
jak jest to co polecacie ?

Jak masz jakiegoś smartfona z Androidem to wgrywasz dowolną nawigację (Yanosik, Wze, Mapsme, itp.) i odpowiednią aplikację do rejestracji z kamery, np. DailyRoads Voyager. Tylko uchwyt musisz tak zamocować, żeby telefon widział drogę :-)
T.

Data: 2017-03-30 10:30:56
Autor: Kris
rejestrator z nawigacja
W dniu czwartek, 30 marca 2017 14:12:22 UTC+2 użytkownik T. napisał:

Jak masz jakiegoś smartfona z Androidem to wgrywasz dowolną nawigację (Yanosik, Wze, Mapsme, itp.) i odpowiednią aplikację do rejestracji z kamery, np. DailyRoads Voyager.

Yanosik ma opcje rejstracji trasy

Tylko uchwyt musisz tak zamocować, żeby telefon widział drogę :-)
Uchwyt na lusterko= fajne były w Netto za ok 15zł

Data: 2017-03-30 16:53:38
Autor: Grzegorz Tomczyk
rejestrator z nawigacja

https://www.google.pl/search?q=rejestrator+z+nawigacją

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2017-03-31 09:51:20
Autor: ToMasz
rejestrator z nawigacja
W dniu 30.03.2017 o 10:45, mKr pisze:
witam
jest cos takiego. rejestrator i nawigacja w jednym ?
jest, naprzykład telefon z androidem
jak jest to co polecacie ?
telefon z androidem do zabawy. zakup urządzenia dwa w jednym odradzam stanowczo. jak jedno z nich się zdezaktualizuje, zepsuje, wyrzucisz obydwa.
pozatym, spróbuj policzyć czy wogóle się to opłaca odnosząc się do jakośći i ceny gw1

ToMasz

Data: 2017-03-31 10:10:31
Autor: T.
rejestrator z nawigacja
W dniu 2017-03-31 o 09:51, ToMasz pisze:
[...]

A co to jest to gw1?
I to gw1 to się nie może zepsuć albo zdezaktualizować? :-)
T.

Data: 2017-03-31 11:10:05
Autor: Uncle Pete
rejestrator z nawigacja
A co to jest to gw1?
I to gw1 to się nie może zepsuć albo zdezaktualizować? :-)

Cyba chodziło o G1W. Może się zepsuć (zdezaktualizować raczej nie), ale wtedy wyrzucasz tylko G1W, a nawigację zostawiasz.

Piotr

Data: 2017-03-31 12:45:06
Autor: T.
rejestrator z nawigacja
W dniu 2017-03-31 o 11:10, Uncle Pete pisze:
[...]

Z jednej strony racja. Z drugiej - wygodnie jest mieć mniej urządzeń z większą funkcjonalnością, które per saldo kosztują mniej niż pojedyncze urządzenia. Obawiam się, że suma kamera + nawigacja wyjdzie drożej niż wykorzystanie starego smartfona, który leży w szufladzie...

Ps. Mam radio i odtwarzacz w telefonie (a także aparat fotograficzny) i uważam to za dobry pomysł. Jeszcze nie tak dawno miałem osobno radyjko, MP3, aparat oraz telefon. Niestety Zenit nie mieścił się w kieszeni :-)
T.

Data: 2017-03-31 12:53:09
Autor: Uncle Pete
rejestrator z nawigacja
[...]

Tyle że np. moja nawigacja ma większy ekran od mojego smartfona, zaś obiektyw rejestratora jest bardziej szerokokątny, niż w smartfonie, co przy nagrywaniu drogi bardzo się przydaje.

Piotr

Data: 2017-03-31 13:38:29
Autor: T.
rejestrator z nawigacja
W dniu 2017-03-31 o 12:53, Uncle Pete pisze:
[...]

Tu muszę przyznać rację. Choć z drugiej strony mój smartfon nagrywa w 4K, czego chyba żadna kamera samochodowa nie potrafi. Byłby pewnie tylko problem z pamięcią, choć mam jej niemało... :-)
Swego czasu robiłem test telefonem Samsung Galaxy S4 i jakość była po prostu rewelacyjna w stosunku do kamerki, którą miałem.
T.

Data: 2017-03-31 09:11:40
Autor: przemek.jedrzejczak
rejestrator z nawigacja
3 minuty nagrania w UHD przy 24 fps to około 500 MB wiec bez 128 GB nie ma co podchodzic choć nie wiem czy s4 nie dostałby czkawki przy odtwarzaniu takiego materiału no i nie wiemy z czym go porównywałes ... klony gopro mają już obsługę 4k cena okolo 80-90 ojro wiec to tylko kwestia czasu o ile małe chińskie rączki juz tego nie zrobiły :-) testował em samsunga kzoom w FHD 60 fps ale szału nie było jedynie sterowanie głosowe i 10x zoom były ok

Data: 2017-03-31 14:38:35
Autor: J.F.
rejestrator z nawigacja
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup
[...]

Co z tego, jesli nic nie nagra, bo obiektyw nie obejmie :-)

Teraz kamerki tez sa lepsze, tzn wyzszej rozdzielczosci, bo jakosciowo to niekoniecznie.
Nocna jakosc S4 niekoniecznie jest dobra, a ladowarke trzeba dobrze wybrac, bo byle jaka to na trzy funkcje nie starczy :-)

Tym niemniej yanosik nawiguje i nagrywa, wiec mozna sprawdzic ..

J.

rejestrator z nawigacja