rejestrowanie video obrad Rady Miasta

Data: 2009-03-24 09:02:44
Autor: Michał Sz
rejestrowanie video obrad Rady Miasta
Witam !

Po rozmowie z przewodniczącym rady gdzie zapytałem o możliwość
rejestrowania video posiedzeń, ponieważ mieszkańcy chcą oglądać
posiedzenia rady w dowolnej im chwili, najlepiej przez internet, oraz
zobaczyć archiwalne posiedzenia.
W związku z trym że spotkałem się z dziwnym oburzeniem że to nie jest
nikomu potrzebne i będzie tylko służyło do oczerniania rady itp.
Był oburzony kto z taką propozycją wyszedł aby rejestrować.
Spodziewałem się raczej odpowiedzi że podejmie temat na najbliższym
spotkaniu rady i przedyskutują, a tu masz wypowiedział się za całą radę
i dał do zrozumienia że nie ma co drążyć tematu bo to nikomu nie jest
potrzebne.
Wiem że takie rejestracje to norma dzisiaj i sporo miast oferuje archiwa
z posiedzeń rady miast.
Teraz moje pytanie, jak to od strony prawnej wygląda czy Rada Miasta
może zabronić rejestracji, czy ma może obowiązek i powinna przeznaczyć
jakieś środki na ten cel. Proszę o opinie na ten temat.

Michał Sz.

rejestrowanie video obrad Rady Miasta