rekawice i sól

Data: 2009-07-01 15:26:18
Autor: dikoj
rekawice i sól
Żarty, żartami, a mnie chodziło o prostą odpowiedź na pytanie. Wiadomo, że jest gorąco, dłoń się poci, sól już dawno wsiąkła w skórę. Czy to może powodować kurczenie się rękawicy lub poprostu w jakiś sposób ją zniszczyć, skrócić trwałość.

dikoj

Data: 2009-07-01 15:47:43
Autor: newrom
rekawice i sól
On Wed, 1 Jul 2009 15:26:18 +0200, "dikoj" <dikoj@op.pl> wrote:

jest gorąco, dłoń się poci, sól już dawno wsiąkła w skórę.

Jak Ci sie rece spocom to se sprawdz jezykiem jaki smak ma pot ;)

Czy to może  powodować kurczenie się rękawicy lub poprostu w jakiś sposób ją zniszczyć, skrócić trwałość.

oczywiscie ze tak.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-07-02 09:18:49
Autor: huck
rekawice i sól

Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości news:m6qm451d5kctpgpqjc4j6037ada5e2h8cg4ax.com...
[...]

oczywiscie ze nie
huck

Data: 2009-07-02 09:26:41
Autor: newrom
rekawice i sól
On Thu, 2 Jul 2009 09:18:49 +0200, "huck" <280kph@wp.pl> wrote:

oczywiscie ze nie

mowisz ze solanka niema wplywu na przyspieszone zuzycie skory ?

pozdr
newrom

Data: 2009-07-02 10:47:12
Autor: Kuczu
rekawice i sól
newrom@spamcom.com pisze:

mowisz ze solanka niema wplywu na przyspieszone zuzycie skory ?

A to nie wiem, nie lezalem nigdy w solance. Ale po dlugiej kapieli w morzu pomarszczyla mi sie skora na palcach u nog. Wiec logicznie rzecz biorac skora sie chyba rozciaga od tego a nie kurczy ? Tylko fifol sie kurczy od kapieli w zimnym morzu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-02 02:12:51
Autor: Ditron
rekawice i sól
On 2 Lip, 10:47, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
new...@spamcom.com pisze:

> [...]

morzu pomarszczyla mi sie skora na palcach u nog. Wiec logicznie rzecz
biorac skora sie chyba rozciaga od tego a nie kurczy ? Tylko fifol sie

Moze nie powinienem wchodzic w ten watek bo tematyka faceta w kapieli
zalatuje lekko G. E. J.' em
ale moze Kuczu nie wie - stroni od kapieli czy cus..
Lezakowanie w wannie tez powoduje na tych palcach u nog efekt jak ww.
o palcach u nog.
A w wodzie z kranu przeciez nie ma soli.

Data: 2009-07-02 11:32:39
Autor: Kuczu
rekawice i sól - OT i NTG
Ditron pisze:

Moze nie powinienem wchodzic w ten watek bo tematyka faceta w kapieli
zalatuje lekko G. E. J.' em

Jesli Ci sie kojarzy to Twoj problem

ale moze Kuczu nie wie - stroni od kapieli czy cus..

Nie

Lezakowanie w wannie tez powoduje na tych palcach u nog efekt jak ww.
o palcach u nog.

W domu mam prysznic, nie mam wanny

A w wodzie z kranu przeciez nie ma soli.

w soli do kapieli jest, w plynie do kapieli jest

Data: 2009-07-02 04:18:39
Autor: Ditron
rekawice i sól - OT i NTG
On 2 Lip, 11:32, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

w soli do kapieli jest, w plynie do kapieli jest

to sa wlasnie G. E. J.' owe uzywki :))

Data: 2009-07-02 11:13:16
Autor: newrom
rekawice i sól
On Thu, 02 Jul 2009 10:47:12 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A to nie wiem, nie lezalem nigdy w solance.

Jakbys mial motur a nie charleja to bys se mogl przyjechac do
Wieliczki polezec ;)

pozdr
newrom
PS. buty Daytony sie odbarwily po zalaniu baltycka woda, a ona ma
smieszne ilosci soli.

Data: 2009-07-02 11:33:07
Autor: Kuczu
rekawice i sól
newrom@spamcom.com pisze:

PS. buty Daytony sie odbarwily po zalaniu baltycka woda, a ona ma
smieszne ilosci soli.

Pewnie Ci sie mocno nogi poca

Data: 2009-07-02 12:18:30
Autor: newrom
rekawice i sól
On Thu, 02 Jul 2009 11:33:07 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Pewnie Ci sie mocno nogi poca

Pewnie tak, ale to nie moje buty sie odbarwily :P

pozdr
newrom