[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, trwał e, TANIE?

Data: 2013-09-30 08:48:42
Autor: Jozef Szyja
[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, trwał e, TANIE?
JWT. Tanie = do 50 pln.
Dzięki z góry.
Jozek S.

Data: 2013-10-01 06:27:26
Autor: piecia aka dracorp
[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, trwałe, TANIE?
Dnia Mon, 30 Sep 2013 08:48:42 -0700, Jozef Szyja napisał(a):

JWT. Tanie = do 50 pln.

Chyba masz za duże wymagania. Jeśli będą wodoodporne to będą ci się ręce pociły i z czasem będzie zimno. Może lepiej poszukać jakieś tanich wodoodpornych, niekoniecznie rowerowych. Wziąć większy rozmiar i zakładać doraźnie?

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-10-01 15:07:34
Autor: __Maciek
[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, trwałe, TANIE?
Mon, 30 Sep 2013 08:48:42 -0700 (PDT) Jozef Szyja <pawel@huks.pl>
napisał:

JWT. Tanie = do 50 pln.

W Erze zapytaj :-)
Jeżeli warunek finansowy podniesiesz o 50-100zł to już jest szansa. Ja
w zimie jeżdżę po prostu w ocieplonych rękawiczkazch z windstopperem,
kupionych w sklepie turystycznym. Kosztowały ok 100zł.

Data: 2013-10-01 16:13:02
Autor: qrt
[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, trwałe, TANIE?
Dnia Mon, 30 Sep 2013 08:48:42 -0700 (PDT), Jozef Szyja napisał(a):

JWT. Tanie = do 50 pln.
Dzięki z góry.
Jozek S.

jak koledzy pisali. W tej cenie to może jakie¶ na bazarku wychaczysz. druga sprawa - w zimie ręce marzn± na maxa. Prawdziwie zimowe rękawiczki na
rower sa 3 palczaste. i nie sa woododporne. Co¶ jak te: http://www.decathlon.pl/rkawiczki-3-palce-craft-id_8224516.html Ewentualnie jakie¶ grube narciarskie. Ogólnie cieżka sprawa chyba ze maj± być jesienno wisenne na temperatury
raczej dodatnie ewentualnie lekko poniżej zera. Jesli planujesz uzywać w duże mrozy to może bć cieżko znależć co¶ w czym
pace nie będ± marzn±ć.

Data: 2013-10-01 20:39:32
Autor: JDX
On 2013-10-01 16:13, qrt wrote:
[...]
Co¶ jak te: http://www.decathlon.pl/rkawiczki-3-palce-craft-id_8224516.html
Ja w ubiegł± zimę jeĽdziłem w takich
http://rowertour.com/chiba-hotliner-rekawiczki-zimowe.html i było OK,
wliczaj±c w to ~6 godzinne wypady za miasto przy 10 stopniowym mrozie.
Maj± nawet miejsce na specjaln± wkładkę rozgrzewaj±c± która ma za
zadanie ogrzewać wierzch dłoni. Aczkolwiek jeszcze nie korzystałem z
tego ficzersa. :-D

Data: 2013-10-02 09:47:00
Autor: Remigiusz Zukowski
W dniu 2013-10-01 20:39, JDX pisze:

http://rowertour.com/chiba-hotliner-rekawiczki-zimowe.html i było OK,

Też je kupiłem na rower w zimie a także do latania (latam na lotni) i leż± w szafie. Dla mnie s± za ciepłe :) Naprawdę polecam je¶li komu¶ mocno marzn± ręce albo pójdzie w ostre mrozy. W Lidlu pojawiaj± się zimowe rękawiczki rowerowe za chyba 25 zł, dwa lata temu kupiłem dwie pary i do dzisiaj z nich korzystam. Używałem ich nawet przy -20 stopni i nie było Ľle.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2013-10-02 07:49:23
Autor: piecia aka dracorp
[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, trwałe, TANIE?
Dnia Wed, 02 Oct 2013 09:47:00 +0200, Remigiusz Zukowski napisał(a):

W Lidlu pojawiajÄ… siÄ™
zimowe rękawiczki rowerowe za chyba 25 zł, dwa lata temu kupiłem dwie
pary i do dzisiaj z nich korzystam. Używałem ich nawet przy -20 stopni i
nie było źle.
A możesz linka lub zdjęcie zapodać lub jakieś info o nich?

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-10-03 08:01:43
Autor: Remigiusz Zukowski
[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, wo ododp, trwałe, TANIE?
W dniu 2013-10-02 09:49, piecia aka dracorp pisze:

W Lidlu pojawiajÄ… siÄ™
[...]

W weekend wstawię jakieś zdjęcie bo do piątku jestem we Wro i nie mam tych rękawiczek ze sobą.

Data: 2013-10-02 12:47:34
Autor: JDX
On 2013-10-02 09:47, Remigiusz Zukowski wrote:
W dniu 2013-10-01 20:39, JDX pisze:

http://rowertour.com/chiba-hotliner-rekawiczki-zimowe.html i było OK,

Też je kupiłem na rower w zimie a także do latania (latam na lotni) i
leż± w szafie. Dla mnie s± za ciepłe :)
Potwierdzam, w okolicach +10 stopni s± (mog± być) za ciepłe. Ale np.
dzisiaj około godz. 8 przy +3 stopniach całkiem przyjemnie się w nich
jechało. :-)

Data: 2013-10-02 13:10:27
Autor: qrt
Dnia Wed, 02 Oct 2013 12:47:34 +0200, JDX napisał(a):

On 2013-10-02 09:47, Remigiusz Zukowski wrote:
[...]

co tylko potwierdza iż nie w temacie ma rozwi±zań uniwersalnych dla
wszystkich.

Data: 2013-10-02 13:40:11
Autor: qrt
Dnia Wed, 2 Oct 2013 13:10:27 +0200, qrt napisał(a):

co tylko potwierdza iż nie w temacie ma rozwi±zań uniwersalnych dla
wszystkich.

co za składnia :P

Data: 2013-10-03 08:16:36
Autor: Remigiusz Zukowski
W dniu 2013-10-02 12:47, JDX pisze:
On 2013-10-02 09:47, Remigiusz Zukowski wrote:
[...]

Jeszcze jedno odno¶nie tych rękawiczek (Chiba Hotliner). Mimo swojej grubo¶ci s± wyj±tkowo miękkie i elastyczne a przez to mało upo¶ledzaj± chwytno¶ć palców. Wiadomo operowanie hamulcami czy też przerzutkami nie wymaga super chwygno¶ci ale okołorowerowe operacje typu odpięcie klamry plecaka, otwarcie zamka czy też obsługa aparatu to już inna sprawa. ¦ci±gacze zaciskaj±ce rękawiczki wygodnie obsługuje się jedn± ręk±, więc nie trzeba posiłkować się drug± osob± ani przygryzać gumek zębami żeby dobrze zacisn±ć je w okolicach nadgarstków. Te rękawice swoje kosztuj± ale warte s± swojej ceny. Nie wiem tylko jak jest z ich trwało¶ci±, mam je ponad dwa lata i tylko dwa użycia. Na pewno nie rozlatuj± się od nie używania :)

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2013-10-01 20:45:56
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 1 Oct 2013, qrt wrote:

Ewentualnie jakie¶ grube narciarskie.

  I to mi się zgadza.
  Z dokładno¶ci± do faktu, że z 3 posiadanych par tylko jedna kwalifikuje
się na poważniejsze mrozy (<-10), a nie widać tego nijak po cechach
zewnętrznych.
  W wersji "light" dorzuciłbym jeszcze rękawice z pianki (pianka
pokryta z wierzchu czym¶ "materiałopodobnym"), tyle, że rozłaż±
się w pewnej chwili i już.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-02 07:55:57
Autor: qrt
Dnia Tue, 1 Oct 2013 20:45:56 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

On Tue, 1 Oct 2013, qrt wrote:

Ewentualnie jakie¶ grube narciarskie.

  Z dokładno¶ci± do faktu, że z 3 posiadanych par tylko jedna kwalifikuje
się na poważniejsze mrozy (<-10), a nie widać tego nijak po cechach
zewnętrznych.

to niestety prawda i spore utrudnienie przy zakupach rękawiczek.

Data: 2013-10-02 05:54:02
Autor: piecia aka dracorp
[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, trwałe, TANIE?
Dnia Tue, 01 Oct 2013 16:13:02 +0200, qrt napisał(a):

CoĹ› jak te:
http://www.decathlon.pl/rkawiczki-3-palce-craft-id_8224516.html
Dzięki dobry człowieku za tego linka. Nawet nie wiedziałem że w Decathlonie mają te rękawiczki.

Ewentualnie jakieĹ› grube narciarskie.
Ja w narciarskich jeżdżę i jest git. Zawsze można dodatkową cienką warstwę pod spód włożyć.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-10-03 07:58:59
Autor: Jozef Szyja
[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, tr wałe, TANIE?
Dzięki za odpowiedzi. Generalnie szukam rękawiczek na okres póżnojesienny/wczesnozimowy, czyli rozpięto¶ć temperatur +5 / -3 w towarzystwie wiatru / deszczu. Jeżeli jeżdżę w zimie, to po prostu rezygnuje ze zmieniania przerzutek albo jak mam fixa to przemieszczam się na nim i używam rekawiczek narciarskich. S± trwałe, ciepłe w i dużym stoponiu wodoodporne.

Miałem całkiem niezłe, z jakiego¶ gosportu, czy decathlonu, ale się rozpadły. Były stricte rowerowe z wła¶ciwymi wzmocnieniami i WS po wierzchu, drogie i jak dla mnie za dobre, a i tak wyzionęły ducha. My¶lałem o czym¶ w stylu rękawiczek do chodzenia z kijkami, ale nie mam do¶ć charyzmy, żeby jeżdzić po sklepach.

Pozdry
Jozek S

Data: 2013-10-04 01:06:11
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 3 Oct 2013, Jozef Szyja wrote:

Jeżeli jeżdżę w zimie, to po prostu rezygnuje ze zmieniania przerzutek

  A widzisz.
  Okazja jest, to co sobie mam żałować ;)
  Mi tam grubo¶ć rękawiczek nie wadzi, gripshifty nie wymagaj± wirtuozerii
w obsłudze poszczególnych palców, to nie flet ;)

[...warunki wycięte...]
i używam rekawiczek narciarskich.

  Ototo.

S± trwałe, ciepłe w i dużym stoponiu wodoodporne.

  Z zastrzeżeniem które już było :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-04 13:11:38
Autor: Maciej Ostaszewski
On 2013-10-03, Jozef Szyja <pawel@huks.pl> wrote:
Dzięki za odpowiedzi. Generalnie szukam rękawiczek na okres
póżnojesienny/wczesnozimowy, czyli rozpiętość temperatur +5 /
-3 w towarzystwie wiatru / deszczu.

Ja ostatnio kupiłem w sklepie Jula.
Generalnie rękawice BHP wydają mi się najlepsze - są sporo tańsze
niż narciarskie i o wiele bardziej zróżnicowane w grubościach

maciek

Data: 2013-10-07 02:44:56
Autor: Jozef Szyja

Te? http://www.jula.pl/rekawice-monterskie-ocieplane-903239

Data: 2013-10-07 15:30:57
Autor: Maciej Ostaszewski
On 2013-10-07, Jozef Szyja <pawel@huks.pl> wrote:
Ja ostatnio kupiłem w sklepie Jula.

Te? http://www.jula.pl/rekawice-monterskie-ocieplane-903239

Tych, ktĂłrych uĹĽywam nie ma na ich stronie, ale one sÄ… lĹĽejsze - uĹĽywam
ich teraz, są odrobinę za ciepłe.
MoĹĽliwe, ĹĽe te powyĹĽej kupiÄ™ sobie na zimÄ™. maciek

Data: 2013-10-07 11:44:07
Autor: Jozef Szyja
[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, tr wałe, TANIE?
Dzięki Maćku, podjadę. Jak nie zapomnę, to za rok napiszę jak z wytrzymało¶ci±.

Data: 2013-10-04 16:25:25
Autor: m4rkiz
[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, trwałe, TANIE?
"Jozef Szyja" <pawel@huks.pl> wrote in message news:b2f105f8-41c9-4f08-bf6b-0afd550629d0googlegroups.com...
JWT. Tanie = do 50 pln.
Dzięki z góry.
Jozek S.

na ciepla zime cos z lidla, na zimna zime tylko narciarskie

chyba ze podwoisz sume

--
http://db.org.pl/

[GWW] rękawiczki? Długie, ciepłe, woododp, trwał e, TANIE?