reklama dronowa

Data: 2018-06-01 12:06:30
Autor: J.F.
reklama dronowa
Idzie nowe

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/ta-okładka-to-nie-photoshop-time-ułożył-ją-w-powietrzu-z-958-dronów/ar-AAy60DG

Czy trzeba tego zawczasu zabronic ? :-)

J.

Data: 2018-06-02 23:45:34
Autor: PiteR
reklama dronowa
J.F. pisze tak:

Czy trzeba tego zawczasu zabronic ? :-)

Koniecznie zabronić. Już dawno temu wiedziałem, że jakieś gówno
będzie w nocy na niebie świecić.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-06-03 05:01:34
Autor: TJ_Blues
reklama dronowa
On Friday, June 1, 2018 at 6:06:57 AM UTC-4, J.F. wrote:
[...]

Czemu?

Data: 2018-06-03 14:42:32
Autor: Jarosław Sokołowski
reklama dronowa

https://youtu.be/EJzuc8SsDFA?t=2m7s

--
Jarek

Data: 2018-06-03 09:03:14
Autor: TJ_Blues
reklama dronowa
On Sunday, June 3, 2018 at 8:42:35 AM UTC-4, Jarosław Sokołowski wrote:
Pan TJ_Blues napisał:

> Czemu?

https://youtu.be/EJzuc8SsDFA?t=2m7s

-- Jarek

Aaaaa, w takim razie faktycznie. Nalezy zakazac. nalezy zakazac tak,
zeby nie bylo. Zeby nic nie bylo... LOL

Data: 2018-06-04 11:49:16
Autor: J.F.
reklama dronowa
Użytkownik "TJ_Blues"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8a48a7cb-5d41-4d1d-8dd5-c65a69120f84@googlegroups.com...
[...]

1) zagrozenie dla samolotow,
2) jak sie rozpowszechni ... bedziesz mial miliony takich buczkow w miescie :-)

J.

Data: 2018-06-04 04:36:30
Autor: TJ_Blues
reklama dronowa
On Monday, June 4, 2018 at 5:49:17 AM UTC-4, J.F. wrote:

>Czemu?

1) zagrozenie dla samolotow,
2) jak sie rozpowszechni ... bedziesz mial miliony takich buczkow w miescie :-)

J.

Ad 1. Zagrozenie jest takie samo jak w przypadku zwyklych dronow. OK,
niby ich wiecej, ale ich latanie jest mocno zlokalizowane. Do tego
jesli beda latac, to tam gdzie ludziska beda je mogli ogladac, czy raczej
zdala od lotnisk. A nad miastami i tak samolotom nie wolno nisko latac....

Ad 2. Moze sie ropowszechni. Ale racze nie predko. Do tego uzytkownikami
beda zapewne jakies firmy. Malo prawdopodobne, by "przecietny Kowalski"
nagle zapragnal miec kilkaset albo nawet kilka tysiecy dronow. Nawet jak
cena jednoskowa spadlaby do ok. 100 dolcow, to taczej nie wywalisz
na miczace buczki forsy, za ktora kupilbys wypasionego Mercedesa class S.

cheers

Data: 2018-06-04 19:21:59
Autor: J.F.
reklama dronowa
Użytkownik "TJ_Blues"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d1d2b8ee-32d8-47d1-b027-def094ffa93e@googlegroups.com...
> [...]

zdala od lotnisk. A nad miastami i tak samolotom nie wolno nisko latac....

U mnie lotnisko w miescie. W Warszawie w miescie ...
no dobra, mozemy zalozyc ze profesjonalny operator bedzie wiedzial, gdzie mu nie wolno.

Ad 2. Moze sie ropowszechni. Ale racze nie predko. Do tego uzytkownikami
beda zapewne jakies firmy. Malo prawdopodobne, by "przecietny Kowalski"
nagle zapragnal miec kilkaset albo nawet kilka tysiecy dronow. Nawet jak

IMO - bardzo predko.
Jak sie okaze, ze da sie na tym zarobic, to zaraz firmy reklamowe kupia.

cena jednoskowa spadlaby do ok. 100 dolcow, to taczej nie wywalisz
na miczace buczki forsy, za ktora kupilbys wypasionego Mercedesa class S.

W hurcie bedzie taniej, duzo taniej :-)

P.S.  .... latanie w termice duzo zaoszczedza energii w takim dronie/helikopterze ?

J.

Data: 2018-06-05 14:52:03
Autor: TJ_Blues
reklama dronowa
On Monday, June 4, 2018 at 1:22:01 PM UTC-4, J.F. wrote:
> [...]

>zdala od lotnisk. A nad miastami i tak samolotom nie wolno nisko >latac....

U mnie lotnisko w miescie. W Warszawie w miescie ...

W miescie, ale czy w scislym centrum miasta? U mnie jest kilka lotnisk.
W tym jedno prawie w centrum. Ale podejscia nie przechodza nad centrum.
A w kazdym razie nie na wysokosci, na jakiej moga latac takie drony.

no dobra, mozemy zalozyc ze profesjonalny operator bedzie wiedzial, gdzie mu nie wolno.

Nie wiem jak to jest w Polsce, ale po mojej stronie Duzej Wody, latanie dronami
dla celow komercyjnych obwarowane jest konkretnymi przepisami. Tzn. nawet
fotograf uzywajacy drona do zdjec np. slubnych musi miec licencje.
Inna sprawa jest latanie dronami w TMA lotniska; tego robic po prostu
nie wolno (bez zezwolenia ATC / urzedu lotnictwa cywilnego).

> [...]

IMO - bardzo predko.
Jak sie okaze, ze da sie na tym zarobic, to zaraz firmy reklamowe kupia.

Czyli mowisz o lataniu komercyjnym, a jak napisalem wyzej, na to potrzebne
jest szkolenie i licencja.
>cena jednoskowa spadlaby do ok. 100 dolcow, to taczej nie wywalisz
>na miczace buczki forsy, za ktora kupilbys wypasionego Mercedesa >class S.

W hurcie bedzie taniej, duzo taniej :-)

Dlatego napisalem o 100 dolarach a nie 500, jak to dzisiaj wyglada w przypadku
malych dronow kupowanych detalicznie.

P.S.  .... latanie w termice duzo zaoszczedza energii w takim dronie/helikopterze ?

Z punktu widzenia fizyki mozna zaoszczedzic troche energii. Ale z praktycznego
punktu widzenia nie za bardzo. Latanie dronem takim jak na filmiku polega na
stalym korygowaniu polozenia - w pionie i poziomie. Czyli wg. mnie, lot w
termice oznacza latanie "pod wiatr".

Data: 2018-06-06 10:16:40
Autor: J.F.
reklama dronowa
Użytkownik "TJ_Blues"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f7c8b977-a03f-473c-b92f-97a53996fd67@googlegroups.com...
> [...]

U mnie lotnisko w miescie. W Warszawie w miescie ...

W miescie, ale czy w scislym centrum miasta? U mnie jest kilka lotnisk.

A reklamy musza byc w scislym centrum ?

W tym jedno prawie w centrum. Ale podejscia nie przechodza nad centrum.
A w kazdym razie nie na wysokosci, na jakiej moga latac takie drony.

Skoro masz lotnisko prawie w centrum, to prawie w centrum samoloty maja wysokosc zero :-)

[...]

U nas juz tez.

Inna sprawa jest latanie dronami w TMA lotniska; tego robic po prostu
nie wolno (bez zezwolenia ATC / urzedu lotnictwa cywilnego).

Ale teraz dojdzie, ze nie wiedzial, ze zmienili, ze dron sie zepsul ....

> [...]

kupia.

Czyli mowisz o lataniu komercyjnym, a jak napisalem wyzej, na to potrzebne

Lotniska beda bezpieczne. A mnie za oknem bedzie cos buczalo :-)

> [...]

W hurcie bedzie taniej, duzo taniej :-)

Dlatego napisalem o 100 dolarach a nie 500, jak to dzisiaj wyglada w przypadku

Male to widze za 50 zl.  Za ~100$ mozna kupic kupic ... sredniej wielkosci.
http://www.forever.eu/fun-line/drony/dron-luna/

[...]

Az tak mocna ta termika nie jest, pytanie czy helikopter cos zaoszczedzi w kominie ... tak mi sie jakos wydaje, ze przy predkosci opadania powiedzmy 2m/s, to taki dron ciagle stawia maly opor, wiec na utrzymanie sie w takim kominie ciagle trzeba dobrze krecic.

Hm, szybowce daja rade, zaraz - smiglowiec na autorotacji tez daje rade, tylko predkosc wieksza.
Czyzby lopata do helikoptera termicznego powinna byc wieksza ?

Tylko ... w dronie ... mozliwosc ustawienia kata natarcia ?
Czy wystarczy zakrecic smigielkami w druga strone ?

J.

P.S. niezle narty
https://www.youtube.com/watch?v=MvMcsJTOYI0

Data: 2018-06-12 18:42:41
Autor: Marcin Debowski
reklama dronowa
On 2018-06-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Lotniska beda bezpieczne. A mnie za oknem bedzie cos buczalo :-)

Na buczenie i na za oknm znajdą się inne pzepisy.

Male to widze za 50 zl.  Za ~100$ mozna kupic kupic ... sredniej wielkosci.

Takimi małymi za 50zł to wątpię aby ktoś zrealizował dowolną
kampanię w stylu w linku, który wkleiłeś.

Nb. nie prościej wyszłaby czasem siatka z LED'ami podczepiona np. z balonu? Duuuużą ich ilością? Przy odpowiedzniej gęstości tez da się obraz ładnie animować. 3D równiez mozliwe i równiez ma swoje plusy i minusy. To co Intel zademonstrował, to MZ bardziej demonstracja technologii niż narzędzia marketingowca.

--
Marcin

reklama dronowa