reklama na samochód

Data: 2012-03-31 07:03:37
Autor: Nes Terra
reklama na samochód
Są trzy firmy które płacą za umieszczenie na samochodzie reklamy w
formie naklejki albo oklejenie całego samochodu, to zależy która
firma. Firmy nie mają ze sobą nic wspólnego, są dla siebie
konkurencją, wybrałem je żebyście mieli większy wybór. Wynagrodzenie
nie zależy od ilości zrobionych kilometrów, tylko od trasy i miejsc,
gdzie samochód parkuje. Rejestracja jest bezpłatna, można się
bezpłatnie rejestrować.
Znalazłem te firmy w internecie, trudno znaleźć coś co oferuje reklamę
na prywatne samochody, a nie konwoje samochodowe firm. To nie jest
oszustwo tak jak było z jedną firmą z Gdańska która też reklamowała
się w internecie, i nic z tego nie wyszło.

Oto te adresy:
www.reklamasilver.pl
www.ambientcars.pl
www.oklejbusa.pl

Z pewnością jest więcej takich firm, ja znalazłem trzy, może ty
znajdziesz więcej?

Data: 2012-04-03 10:06:17
Autor: kogutek
Dla mnie to spam
Słabo szukałeś. 2000 miesięcznie za oklejenie samochodu. Sama kwota wskazuję
że trzeba się trzymać z daleka od takich firm. A tak przy okazji. Chyba Cie
tutaj nigdy wcześniej nie widziałem.

Data: 2012-04-03 12:40:35
Autor: Albercik
Dla mnie to spam
W dniu 03.04.2012 12:06, kogutek pisze:
Słabo szukałeś. 2000 miesięcznie za oklejenie samochodu. Sama kwota wskazuję
że trzeba się trzymać z daleka od takich firm. A tak przy okazji. Chyba Cie
tutaj nigdy wcześniej nie widziałem.

hmm, nie wchodziłem na te linki..
Ale skoro dają 2000zł na miesiąc i szukają klientów..
To może niech za darmo rozdają nowe, oklejone samochody, wezmą samochody w lizingu/kredycie, rata 2000zł.
Ja bym przygarnął samochód za darmo, może być oklejnoy
Oczywiście, po umówionym czasie, samochód przechodzi na moją własność.

Data: 2012-04-03 17:51:32
Autor: kogutek
Dla mnie to spam
Albercik <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Ja bym przygarnął samochód za darmo, może być oklejnoy
Oczywiście, po umówionym czasie, samochód przechodzi na moją własność.
He he. To właściciel samochodu ma być wydymany bez gumki a nie oni. Spam jak
się patrzy. Napisał i tyle go widzieli.

Data: 2012-04-03 10:45:10
Autor: Miroo
reklama na samochód
W dniu 2012-03-31 16:03, Nes Terra pisze:
Są trzy firmy które płacą za umieszczenie na samochodzie reklamy w
formie naklejki albo oklejenie całego samochodu, to zależy która

Taaa... znajomy potrzebował kasy, więc okleił samochód. Maks. co tydzień musiał jeździć do myjni, gdzie zostawił parę zł, a na koniec miał problem z wyrwaniem kasy od tej firmy. Trzeba mieć świadomość, że różnie może być i w sumie zysk może być dużo mniejszy od spodziewanego.

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-04-04 20:35:35
Autor: 'Tom N'
reklama na samochód
Miroo w <news:4f7ab89b$0$1212$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

"Gwarantowane umowy"

"Każdy z Państwa ma szansę podpisać umowę"

Chyba już dzisiaj było o tym

Data: 2012-04-05 23:02:52
Autor: Marcin Jan
reklama na samochód
[...]

ciekawe, ciekawe kto (jaki zleceniodawca) płaci taką kasę za reklamę na aucie, bo ja jak zlecam umieszczenie reklamy (firma ogólnokrajowa) to ceny za typowy bilbord 12,5 m2 w dobrym miejscu na terenie GOP płacę średnio *miesięcznie* 150-250 pln. A wiem że znane agencje właścicielom płacą jeszcze mniej.
więc kwoty podane w linkach są z DUPY wzięte.
pozdrawiam
Marcin Jan

reklama na samochód