reklamacja 1

Data: 2010-11-04 09:40:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
reklamacja 1
Belgijscy katolicy buntują się przeciw prymasowi. - Próbowałem odwodzić abp. André-Josepha Léonarda od spornych wypowiedzi o AIDS i księżach pedofilach. Bezskutecznie. Dlatego odchodzę - ogłosił jego rzecznik.
Abp André-Joseph Léonard, który od wiosny br. jest prymasem Belgii, tłumaczył niedawno, że AIDS jest "formą sprawiedliwości" za poniewieranie ludzkiej miłości oraz natury człowieka. Sugerował, że tych właśnie przewin dopuszczają się homoseksualiści, których już przed kilku laty nazywał "nienormalnymi".

A co... nie miał racji? Na 100% miał rację!

Data: 2010-11-04 09:58:50
Autor: dK
reklamacja 1

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.000001ce.4cd27171newsgate.onet.pl...
[...]

Korzystanie z usług dentysty też jest poniewieraniem ludzkiej miłości... Powiedz to tym co złapali HIVA własnie w szpitalach u fryzejerów i przy jeszcze wielu wielu okazjach kiedy jest styczność z krwią chorego. Powiedz im że to .... forma sprawiedliwosci....
Ale nie o AIDS ma się głownie rzecz, ale o bronieniu pedofilii w środowiskach katolickich hierarchów, więc nie spłycaj tematu.

dK

Data: 2010-11-04 10:16:02
Autor: kochamspamWYTNIJTO
reklamacja 1

> [...]
Korzystanie z usług dentysty też jest poniewieraniem ludzkiej miłości... Powiedz to tym co złapali HIVA własnie w szpitalach u fryzejerów i przy jeszcze wielu wielu okazjach kiedy jest styczność z krwią chorego. Powiedz im że to .... forma sprawiedliwosci....
Nie weksluj!
Jasne jest że prymas nie miał na myśli tych co zostali zarażeni niewinnie, przy okazji usług.
A jak ocenisz korzystanie z usług prostytutki... Zwykła usługa? jak wszystkie inne?

Ale nie o AIDS ma się głownie rzecz, ale o bronieniu pedofilii w środowiskach katolickich hierarchów, więc nie spłycaj tematu.

dK
Nie weksluj!
To była reklamacja 1 - odnosiła się tylko do jednego.
Do drugiego i trzeciego to temat na inne reklamacje.

--

reklamacja 1