Data: 2009-03-04 13:53:56 | |
Autor: brackenpl | |
reklamacja a brak karty gwarancyjnej | |
Karolcia pisze:
Zanieść do sklepu. To jak najbardziej "ich problem" (o ile monitor także był kupiony w sklepie). Zadzwonić do rzecznika praw konsumenta. B |
|
Data: 2009-03-04 15:02:56 | |
Autor: krzysiek82 | |
reklamacja a brak karty gwarancyjnej | |
brackenpl pisze:
Zanieść do sklepu. To jak najbardziej "ich problem" (o ile monitor także był kupiony w sklepie). Zadzwonić do rzecznika praw konsumenta. sklep musi przyjąć ten monitor i sam go wysłać to serwisu, wadą takiego rozwiązania jest wydłużenie się w czasie bo nigdzie nie jest określone ile ma trwać reklamacja :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-03-04 15:10:25 | |
Autor: Maverick | |
reklamacja a brak karty gwarancyjnej | |
krzysiek82 wrote:
brackenpl pisze:Chyba ze nie reklamacja, a niezgodnosc towaru z umowa (wtedy jest to okreslone)- ale to inna para kaloszy... -- Regards, Maverick |
|
Data: 2009-03-04 15:12:14 | |
Autor: krzysiek82 | |
reklamacja a brak karty gwarancyjnej | |
Maverick pisze:
Chyba ze nie reklamacja, a niezgodnosc towaru z umowa (wtedy jest to okreslone)- ale to inna para kaloszy... odpada niezgodność towaru z umową bo to klient musi wtedy udowodnić, że ta wada istniała w dniu wydania a jest to niemożliwe i w tym przypadku. Nie ma sensu ponieważ po co ktoś by trzymał w domu monitor zwalony od samego początku? -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-03-04 23:14:22 | |
Autor: PlaMa | |
reklamacja a brak karty gwarancyjnej | |
W dniu 2009-03-04 15:12, krzysiek82 pisze:
Chyba ze nie reklamacja, a niezgodnosc towaru z umowa (wtedy jest toodpada niezgodność towaru z umową bo to klient musi wtedy udowodnić, że Jak zwykle bzdury piszesz i tyle. Wada była od początku i ujawniła sie po x czasie korzystania z urządzenia. Kwestia tylko przypilnowania tych 6/24 miesiecy |
|
Data: 2009-03-05 09:03:46 | |
Autor: krzysiek82 | |
reklamacja a brak karty gwarancyjnej | |
PlaMa pisze:
Jak zwykle bzdury piszesz i tyle. Wada była od początku i ujawniła sie po x czasie korzystania z urządzenia. Kwestia tylko przypilnowania tych 6/24 miesiecy To teraz baranie to udowodnij, jak ja lubię takich teoretyków :/ |
|
Data: 2009-03-05 10:38:43 | |
Autor: Liwiusz | |
reklamacja a brak karty gwarancyjnej | |
krzysiek82 pisze:
PlaMa pisze: Jeśli wadę zgłoszono do 6 miesięcy od dnia zakupu, to sprzedawca ma udowodnić, że nie było jej w momencie zakupu. A po 6 miesiącach kupujący może powołać biegłego, który stwierdzi, że np. urządzenie popsuło się, ponieważ użyte w nim materiały były gorszej jakości i np. jakiś układ elektroniczny popsuł się wcześniej niż powinien. -- Liwiusz |
|
Data: 2009-03-05 05:19:16 | |
Autor: Marcin Debowski | |
reklamacja a brak karty gwarancyjnej | |
Dnia 04.03.2009 Maverick <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisał/a:
krzysiek82 wrote: Jeśli reklamacja z tyt. gwarancji to nie musi, chyba że ta gwarancja tak stanowi. Chyba ze nie reklamacja, a niezgodnosc towaru z umowa (wtedy jest to okreslone)- ale to inna para kaloszy... "niezgodność z umową" to także "reklamacja". To po prostu jej inny tryb. -- Marcin |