reklamacja gwarancyjna

Data: 2011-07-21 14:44:05
Autor: m4rkiz
reklamacja gwarancyjna
"tko" <_@_.pl> wrote in message news:j07j99$a7i$1inews.gazeta.pl...
Sytuacja jest następująca: posiadam rower z dożywotnią gwarancją na ramę. Dzisiaj rama pękła i oddałem do punktu w którym kupiłem rower. Tam dowiedziałem się, że:

warunki gwarancji ustala ten kto gwarancji udziela
moga byc dowolne (byle oczywiscie nie lamaly innych praw)

tak ze nie masz szansy nic ugrac o ile to co proponuja nie stoi
w sprzecznoscia z zapisami gwarancji

Data: 2011-07-21 23:00:26
Autor: tko
reklamacja gwarancyjna
warunki gwarancji ustala ten kto gwarancji udziela
moga byc dowolne (byle oczywiscie nie lamaly innych praw)

tak ze nie masz szansy nic ugrac o ile to co proponuja nie stoi
w sprzecznoscia z zapisami gwarancji

W zasadzie jest tylko taki punkt:

W przypadku ujawnienia wad objetych gwarancja - rower zostanie naprawiony.

Ale o kosztach nic nie ma...

Data: 2011-07-21 22:13:53
Autor: m4rkiz
reklamacja gwarancyjna
tko wrote:
W zasadzie jest tylko taki punkt:

W przypadku ujawnienia wad objetych gwarancja - rower zostanie naprawiony.

Ale o kosztach nic nie ma...

no to obawiam sie ze w praktyce niewiele da sie uzyskac
co do cla zgodze sie z Mario ze to raczej nie twoja sprawa,
ale wtedy moze sie okazac ze 'naprawiony' bedzie oznaczalo
zespawanie...

reklamacja gwarancyjna