reklamacja gwarancyjna

Data: 2011-07-21 17:58:24
Autor: Mario
reklamacja gwarancyjna
- na pewno producent nie produkuje już takich ram (rower ma 9 lat)

wiadomo....

- na pewno część elementów z obecnego roweru nie będzie pasowała do
nowej ramy

co takiego? sztyca?

- za nowe elementy (aby przystosować nową ramę) muszę zapłacić sam

ale nikt nie nakazuje Ci kupowac ich w tym sklepie...

- za montaż nowych elementów (skomplikowanych, typu przeplatanie koła),
muszę zapłacić sam

jak wyzej... poza tym majac umiejetnosc trzymania w dloni klucza poradzisz sobie sam... i zamiast za przekladanie calej ramy (pewnie 150-250zl) zaplacisz np. tylko za dociecie i montaz nowych pancerzy + montaz suportu...

poza tym przeplatanie kola?! niech dadza Ci rame z piwotami tak jak masz obecnie..

(i teraz najlepsze)
- nowa rama będzie prawdopodobnie importowana i ja mam zapłacić opłatę
celną

tu ja bym protestowal...  to nie Ty importujesz rame tylko sklep... niech zwrotu kosztow domaga sie sam od producenta...

pzdr

Data: 2011-07-21 23:10:11
Autor: tko
reklamacja gwarancyjna

- na pewno część elementów z obecnego roweru nie będzie pasowała do
nowej ramy

co takiego? sztyca?
Sztyca, wkład suportu, stery?(tak powiedział serwisant), jak dadzą ramę bez piwotow, to kola, opony, hamulce.

- za nowe elementy (aby przystosować nową ramę) muszę zapłacić sam

ale nikt nie nakazuje Ci kupowac ich w tym sklepie...
Jasne, moge kupić elementy gdzie indziej i im dostarczyc.

[...]

Wszytstko mogę zrobić sam, nie ma problemu. Nie chcę tylko dokładać drugie tyle do części i robocizny, bo może się okazać że taniej będzie kupić nowy rower.

poza tym przeplatanie kola?! niech dadza Ci rame z piwotami tak jak masz
obecnie..
Tak też jest w opisie żądań klienta.

[...]

I też tego będę się trzymał.

reklamacja gwarancyjna