Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   reklamacja ile dni?

reklamacja ile dni?

Data: 2011-11-09 17:35:19
Autor: Heniutek
reklamacja ile dni?
13 października oddałem do reklamacji w Biedronce telefon. Wydawało mi się zawsze, że ustawowy termin przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni. Tym czasem około 2 listopada br. zadzwonła do mnie miła Pani z Biedronki i poinformowała mnie, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 20 listopada br.
O co chodzi??

Data: 2011-11-09 16:49:48
Autor: januszek
reklamacja ile dni?
Heniutek napisa?(a):

13 paÂździernika oddaÂłem do reklamacji w Biedronce telefon. WydawaÂło mi siĂŞ zawsze, Âże ustawowy termin przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni.

Wydaje mi się, że masz ustawowe prawo domagać się 10 mln dolarów odszkodowania ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-11-09 17:52:39
Autor: WW
reklamacja ile dni?
O co chodzi??

30 dni roboczych

Mecenas

Data: 2011-11-09 20:20:51
Autor: Liwiusz
reklamacja ile dni?
W dniu 2011-11-09 17:35, Heniutek pisze:
13 października oddałem do reklamacji w Biedronce telefon. Wydawało mi się
zawsze, że ustawowy termin przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to 30
dni. Tym czasem około 2 listopada br. zadzwonła do mnie miła Pani z
Biedronki i poinformowała mnie, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 20
listopada br.
O co chodzi??

Jeśli reklamowałeś z tytułu niezgodności z umową, to brak odpowiedzi w ciągu 14 dni kalendarzowych oznacza uznanie reklamacji.

--
Liwiusz

Data: 2011-11-09 20:41:52
Autor: Heniutek
reklamacja ile dni?

Jeśli reklamowałeś z tytułu niezgodności z umową, to brak odpowiedzi w
ciągu 14 dni kalendarzowych oznacza uznanie reklamacji.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Reklamowałem z powodu awarii sprzętu.

Data: 2011-11-09 21:28:10
Autor: Liwiusz
reklamacja ile dni?
W dniu 2011-11-09 20:41, Heniutek pisze:
Jeśli reklamowałeś z tytułu niezgodności z umową, to brak odpowiedzi w
ciągu 14 dni kalendarzowych oznacza uznanie reklamacji.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Reklamowałem z powodu awarii sprzętu.

To akurat nie ma znaczenia w tej sprawie.

--
Liwiusz

Data: 2011-11-10 21:41:55
Autor: Gotfryd Smolik news
reklamacja ile dni?
On Wed, 9 Nov 2011, Heniutek wrote:

Jeśli reklamowałeś z tytułu niezgodności z umową, to brak odpowiedzi
w ciągu 14 dni kalendarzowych oznacza uznanie reklamacji.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Reklamowałem z powodu awarii sprzętu.

  Ale Liwiusz pisze: z jakiego TYTUŁU, a nie z jakiego powodu.
  Jak reklamacja została potraktowana jako gwarancyjna to
sam pozbawiłeś się praw z tytułu "niezgodności".

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-11-10 23:38:58
Autor: Heniutek
reklamacja ile dni?

Jeśli reklamowałeś z tytułu niezgodności z umową, to brak odpowiedzi
w ciągu 14 dni kalendarzowych oznacza uznanie reklamacji.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Reklamowałem z powodu awarii sprzętu.

 Ale Liwiusz pisze: z jakiego TYTUŁU, a nie z jakiego powodu.
 Jak reklamacja została potraktowana jako gwarancyjna to
sam pozbawiłeś się praw z tytułu "niezgodności".
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Skoro tak to odpowidz mi jak reklamacja została potraktowana?

Data: 2011-11-11 00:43:58
Autor:
reklamacja ile dni?
 Ale Liwiusz pisze: z jakiego TYTUŁU, a nie z jakiego powodu.
 Jak reklamacja została potraktowana jako gwarancyjna to
sam pozbawiłeś się praw z tytułu "niezgodności".
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Skoro tak to odpowidz mi jak reklamacja została potraktowana?

- Sprzedałem samochód. Kiedy mi kupujący za niego mi zapłaci?
- W terminie, jaki ustaliliście w umowie.
- A jaki termin ustaliliśmy w umowie?

Tak wyglądają Twoje pytania. Mają sens, ale czy są poważne? Choć jest 00.45, na TVN7 już wróżka powinna być ;-)

Data: 2011-11-11 10:58:41
Autor: Gotfryd Smolik news
reklamacja ile dni?
On Thu, 10 Nov 2011, Heniutek wrote:

Jeśli reklamowałeś z tytułu niezgodności z umową, to brak odpowiedzi
w ciągu 14 dni kalendarzowych oznacza uznanie reklamacji.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Reklamowałem z powodu awarii sprzętu.

 Ale Liwiusz pisze: z jakiego TYTUŁU, a nie z jakiego powodu.
 Jak reklamacja została potraktowana jako gwarancyjna to
sam pozbawiłeś się praw z tytułu "niezgodności".
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Skoro tak to odpowidz mi jak reklamacja została potraktowana?

  Ja to mam wiedzieć?
  Nie pokazałeś palcem sprzedawcy czego chcesz i najwyraźniej
tafił się taki, w który z tego (że mu nie pokazałeś) korzysta.

  Dopóki Ty nie określiłeś tytułu, przyjmujący reklamację może
ją traktować "jakkolwiek". Przecież to nie on ma wykazać
podstawy do przyjęcia reklamacji, tylko Ty do jej złożenia.

  Najwygodniej dla niego i w miarę "bezpiecznie" będzie przyjęcie
wersji, w której warunki będą dla Ciebie najgorsze[1].
  Pewnie tak właśnie zrobi i powie że "zgodnie z gwarancją
posłał pismo gdzieś tam i czeka na odpowiedź".
  Ale jak będzie chciał bardziej iść na udry to po awanturze
oświadczy że "przecież czeka aż mu wskażesz podstawy reklamacji"
bo obowiązku pytania klienta "ale o co chodzi" chyba nie ma :]
(wersja z wyborem tytułu reklamacji "za klienta" wynika
raczej z zasad ogólnych KC, a nie szczególnego obowiązku
wobec konsumenta, wcale nie mówię że wygrałby ze zdeterminowanym
na sądzenie się klientem spór o to że *nijak* nie rozpatrzył
reklamacji, ale klient odniósłby pyrrusowe zwyciestwo co
najwyżej).

[1] i niech mi kto powie, że dawanie "gwarancji sklepowej"
(niezależnej od gwarancji producenta) z p. widzenia sprzedawcy
nie ma sensu :>

pzdr, Gotfryd

reklamacja ile dni?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona