reklamacja kk vs policja

Data: 2013-10-22 23:31:19
Autor: Ra
reklamacja kk vs policja
Chciałem złożyć reklamacje na transakcję wykonaną przez ryanaira na 3 euro. Ale polbank powiedział że muszę złożyć doniesienie na policji
W innych bankach też tak jest ? W city AFAIR dostałem formularz z visy do wypełnienia i tyle

Data: 2013-10-22 23:36:38
Autor: MarekZ
reklamacja kk vs policja
UĹĽytkownik "Ra"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:l46qro$o8b$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Ja tam uważam, że to świetna okazja do zrobienia mimochodem koło dupy Ryanowi.

I jeszcze masz "podkładkę, że nie jesteś 3-eurowym pieniaczem, tylko bank tego wymagał. Ja bym tam takiej okazji nie przepuścił...

Data: 2013-10-23 14:10:06
Autor: brum
reklamacja kk vs policja
Chciałem złożyć reklamacje na transakcję wykonan± przez ryanaira na 3 euro. Ale polbank powiedział że muszę złożyć doniesienie na policji
W innych bankach też tak jest ?

nie

W city AFAIR dostałem formularz z visy do wypełnienia i tyle

wlasnie

Data: 2013-10-24 23:18:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
reklamacja kk vs policja

"brum" 5267bc97$0$2297$65785112@news.neostrada.pl

W city AFAIR dostałem formularz z visy do wypełnienia i tyle

wlasnie

A ja stamt±d przed kilku laty dostałem jeno
pytanie o to, które transakcje należy cofn±ć.
Do cofnięcia nie doszło, bo uzmysłowiłem sobie
na czas, iż to poprawne transakcje, nie za¶ fraudy.

Citi wtedy zasugerowałA, że to rachu ciachu i po strachu, je¶li
tylko chcę. Wręcz musiałem zapewnić, iż to poprawne transakcje
i że pomyłka leży zdecydowanie po mojej stronie.

Data: 2013-10-25 00:27:08
Autor: Nika
reklamacja kk vs policja
W Polbanku rok temu wystarczyło złożyć reklamację na infolinii, niestety w międzyczasie zmienił im się regulamin.

W Inteligo kilka lat temu trzeba było złożyć doniesienie na policji. Pan policjant, sk±din±d bardzo miły, cierpliwie wypełniał długa¶ny protokół. Nie dziwię się, że w Polsce wymiar sprawiedliwo¶ci działa tak opieszale, skoro całe, sk±din±d proste zdarzenie opisywali¶my chyba 45 minut (plus czekanie na wolnego policjanta jakie¶ 1,5 h).  Po jakim¶ czasie dostałam z prokuratury zawiadomienie o umorzeniu postępowania. Nie dziwię się, że nie chce im się ¶cigać po całym ¶wiecie oszustów, którzy skradli mi 200 zł, tylko straconego czasu szkoda.

- -
Nika

reklamacja kk vs policja